Samsonite și-a planificat extinderea rețelei din România până la 100 de magazine în următorii cinci ani

Producătorul de valize şi genţi Samsonite are în plan să deschidă 100 de magazine în următorii cinci ani, când estimează şi atingerea unei cifre de afaceri de peste 18 milioane de euro. Anul trecut, cu 25 de locaţii, businessul a ajuns la 6,8 milioane de euro.

Magazinele din România ale Samsonite, brand înfiinţat de Jesse Shwayder în 1910 în SUA, sunt administrate de compania General Business System, deţinută de omul de afaceri Kemal Bakirici. Bucureştiul a avut o contribuţie de 60% la afacerile anunţate de companie.

Samsonite România îşi propune să deschida încă 10 magazine până la finalul anului, reţeaua proprie fiind responsabilă de 95% din vânzările locale ale companiei.

“Ne extindem reţeaua de magazine şi vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preţ mondial cu care ne-am impus pe piaţa locală”, precizează  Elena Bucur, directorul de vânzări şi IT al firmei SC General Business System.

Primele valize Samsonite au fost create în 1910. Samsonite este acum lider de piaţă la nivel mondial, deţinând 75% din piaţa globală de profil şi 80% din piaţa branded locală.

Cum apetitul românilor pentru călătorii este tot mai mare şi piaţa genţilor de voiaj (valize şi trolere) a crescut considerabil ca volum în ultimii ani.  Piaţa este evaluată la peste 30 de milioane de euro, înregistrând o medie de creştere anuală de circa 20%.