Salad Box a ajuns în trei ani al treilea lanț de fast-food ca mărime în România

Salad-BoxRețeaua de restaurante Salad Box, care a ajuns în numai trei ani la 40 de unități în 20 de orașe de pe piața românească, s-a extins în Ungaria și Germania și estimează că va încheia acest an cu o cifră de afaceri de 14 milioane euro, cu peste 60% mai mare comparativ cu 2014. Compania are deja patru restaurante în Ungaria și unul în Germania.

În 2014, grupul Salad Box a înregistrat vânzări de 8,6 milioane euro, reprezentând peste 100% creștere față de anul 2013. În prezent, Salad Box este al treilea lanț de fast-food ca mărime în România, iar potențialul estimat de directorul și asociatul companiei, Dan Isai, se situează la 60 de unități. Compania are 400 de angajați.

Creșterea rapidă a Salad Box a fost susținută din fonduri proprii ale asociaților și din profitul reinvestit. “Am reinvestit tot profitul. Acum stau împreună cu soția și cele două fiice în chirie, nu avem casă cu piscină, pentru că am reinvestit totul”, a declarat Isai.

Isai a pus bazele afacerii în 2012, iar în următorul an a creat un sistem de franciză. Business-ul s-a dezvoltat din dorința de a promova un stil de viață sănătos și de a oferi o alternativă alimentației de tip fast-food. “La începutul anului 2012 mă gândeam împreună cu soția că, în România, salata nu e considerată fel principal în meniul zilnic și ne-am gândit să încercăm să schimbăm puțin mentalitatea. Un prieten care avea un restaurant ne-a spus ca suntem nebuni, că nu se pot face bani din salată. Românii consumă carne inclusiv ca gustare, între mesele principale. Nu ne-am lăsat și în aprilie 2012 am deschis prima locație, iar primul client a venit cu o porție de aripioare, iar salata noastră a luat-o ca produs secundar. Ne-am luptat puțin cu această mentalitate, iar acum vânzările dovedesc că salata este un produs principal și în România”, conchide Dan Isai.