S-a lansat primul comparator de prețuri pentru piața de curierat din România

allpackaDupă succesul înregistrat pe piața din Ungaria, unde există de peste cinci ani, britanicul Colin Brian Snead a adus brandul Allpacka pe piața din România și promite companiilor, dar și persoanelor fizice, un serviciu de curierat ieftin prin intermediul platformei care operează ca și comparator de prețuri.

“Allpacka.ro răspunde unei cereri pe care am identificat-o în urma unui studiu de piață, realizat la nivelul companiilor mici și mijlocii de pe piața din România, companii care nu au capacitatea de a negocia prețuri cu marii jucători de curierat existenți. Astfel, Allpacka.ro pune la dispoziția clienților o platformă online care funcționează ca un comparator de prețuri pentru piața de curierat”, menționează CEO-ul Allpacka.ro, Colin Brian Snead.

Cu o interfață prietenoasă și ușor de utilizat, Allpacka.ro ajută clientul să identifice rapid cea mai bună soluție pentru bugetul său, timp de tranzit, livrare de documente, pachete, paleți sau orice alt tip de colet, atât în țară, cât și în peste alte 200 de țări.

În primele luni de lansare platforma Allpacka.ro a avut o creștere de 75% de la o saptămână la alta, iar feeedback-ul clienților este îmbucurător. Unul dintre avantajele platformei este acela că lucrează cu unii dintre cei mai mari furnizori de servicii de curierat la nivel european și mondial, între care UPS, DPD, GLS, TCE, iar clienții își doresc servicii de calitate la cele mai bune costuri. Pentru a putea oferi clienților săi cele mai mici prețuri, Allpacka.ro efectuează toate comenzile (primite în platformă) către furnizorii săi prin intermediul unui singur cont, ceea ce îi permite să beneficieze de reduceri importante din partea acestora, reduceri care mai apoi sunt transferate către clienții săi.

„Am reușit să livram peste 100.000 de comenzi în primele luni de la lansare și avem în baza noastră de date peste 3000 de clienți care beneficiază de serviciile platformei Allpacka.com. În 2016 mizăm pe o creștere de peste 100%”, menționează Carmen Pătîrlăgeanu, Business Development Manager în cadrul Allpacka.

În prezent, compania este prezentă în Ungaria, România, dar și Slovacia și Cehia.