Roxana Irinciuc, Roweb: Marketing în vremea incertitudinilor

”Strategiile de marketing cu care toți am început anul nu s-au mai potrivit realității. Am fost cu toții nevoiți să navigăm printre oportunitățile și provocările apărute și să ne adaptăm situației. Comportamentul de consum s-a schimbat radical, odată cu noua realitate pe care o trăim; industriile, categoriile de consum s-au rearanjat, și odată cu ele, am fost cu toții nevoiți să rearanjăm și strategia de marketing”. Așa a descris situația actuală Roxana Irinciuc, Marketing Manager, Roweb, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

”Digitalizarea despre care s-a vorbit de câțiva ani încoace, a devenit noua realitate. Brand-urile care nu au reușit să se alinieze cu nevoia reală de digitalizare, încă au provocări pentru a rămâne pe piață. Digitalizarea, desigur, nu se referă doar la comportamentul de consum, conform căruia acum facem cumpărături preponderent online; se referă și la gama de servicii pe care o accesăm în online, fie că e vorba de procurarea prânzului online, prin livrări, programări medicale realizate în online, accesarea platformelor digitale în educație, și altele. Contextul de anxietate și-a pus amprenta și acum ni se cere să avem grijă, empatie și creativitate”, a mai spus Roxana.

 

Citiți materialul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro