România a fost cea mai premiată ţară în cadrul Galei IAA Inspire Awards

IAA Inspire AwardIoana Sigarteu, Preşedintele IAA Young Professionals România şi Nicoleta Deliu, Preşedinte Onorific IAA Young Professionals România, au fost premiate la categoria Young Leader, în cadrul Galei de premiere IAA Inspire Awards. Premiile au fost acordate pentru contribuţia deosebita adusă asociaţiei IAA Young Professionals Romania, dar şi pentru performantele obţinute in industria de marketing şi comunicare la nivel global.

Pe 18 mai, la Londra, în cadrul evenimentului „IAA Leadership Forum: What’s Coming Next? – Behind the Headlines”, au fost decernate premiile IAA Inspire Awards, pentru două categorii: IAA Champion şi Young Leader.

România este ţara cu cei mai mulţi câştigători pe scena IAA Inspire Awards. La categoria Young Leader au fost premiate Ioana Sigarteu (TotalSoft) si Nicoleta Deliu, (BCR, Erste Group), ambele din boardul de conducere al IAA Young Professionals România. La categoria IAA Champions, a fost premiat Felix Tataru, Senior VP IAA Global şi Preşedinte GMP Group.

“Mă bucur că România a fost cea mai premiată ţară, iar 2 premii au fost luate de Young Professionals România. Este o dovadă că avem un chapter activ, cu o echipă puternică şi membri valoroşi. Cred că meritul este şi al colegilor cu ajutorul cărora am realizat proiecte interesante şi care au avut un impact asupra comunităţii locale de tineri profesionişti în marketing şi comunicare. Îmi doresc să avem câştigători din ţară şi în ediţia următoare care va avea loc în Dubai şi să poziţionăm astfel şi mai bine România pe harta performanţei marketingului global”, a declarat Ioana Sigarteu, Preşedinte IAA Young Proessionals, România.

Evenimentul organizat de IAA Global a reunit nume importante ale industriei de marketing şi comunicare din întreaga lume, găzduind peste 200 de participanţi din 25 de ţări. Gala de premiere a debutat cu decernarea premiilor Effie 2015 Global Awards, unde aurul s-a dus catre campania Always – #LikeaGirl, iar bronzul a fost luat de campania Good to be Bad (Jaguar) si Risk Everything (Nike Football).