ROCKWOOL Group inaugurează noua identitate a brandului

ROCKWOOL Group, lider mondial în furnizarea de vată bazaltică, inaugurează noua identitate a brandului împreună cu noul slogan și cu filmul de prezentare a companiei.

Evoluția brandului companiei include un nou simbol ROCKWOOL – reprezentarea grafică a unui vulcan. Simbolul reprezintă angajamentul nostru de a îmbunătăți stilul de viață modern cu ajutorul proceselor și produselor îngemănate armonios și va fi utilizat pentru toate brandurile care fac parte din ROCKWOOL Group (simbolurile sunt prezentate în finalul comunicatului).

Această evoluție aliniază brandingul întregului portofoliu de produse ROCKWOOL pentru a demonstra clienților și partenerilor noștri amploarea și profunzimea modului în care utilizăm puterea naturală a rocii vulcanice pentru a îmbunătăți și transforma stilul de viață modern, abordând în același timp provocările viitorului. De asemenea, aceasta va sprijini viitoarea expansiune geografică ROCKWOOL.

Noul film de prezentare a companiei a fost lansat pe 27 februarie 2017, prin intermediul unei campanii Thunderclap – o postare socială programată, la scară largă, cu ajutorul căreia suporterii distribuie mesajul simultan, cu scopul de a crea un grad de conștientizare asupra provocărilor globale ale stilului de viață modern și a soluțiilor care există în prezent pentru rezolvarea lor (click aici pentru a vizualiza noul film de prezentare).

Noul slogan al companiei – “Release the natural power of stone to enrich modern living” (Eliberează puterea naturală a rocii pentru a îmbunătăți stilul de viață modern) – exprimă faptul că toate diviziile din ROCKWOOL Group au un obiectiv comun: acela de a îmbunătăți stilul de viață modern prin calitatea adusă vieții tuturor celor care vin în contact cu produsele sale.

Produsele pe bază de vată bazaltică ale ROCKWOOL Group cuprind o gamă variată de soluții originale, incluzând izolații ROCKWOOL performante si rezistente la foc; panouri acustice Rockfon; sisteme de placare exterioară Rockpanel; soluții industriale personalizate de la ROCKWOOL Technical Insulation; substraturi Grodan pentru sectorul horticol, pentru care se utilizează o cantitate mai mică de apă; și fibre minerale Lapinus pentru reducerea vibrațiilor în transportul modern și soluții pentru  managementul apei.