Reynaers Aluminium România anunță deschiderea a trei noi showroom-uri în Iași, Cluj-Napoca și Timișoara

Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru sectorul de construcții, anunță deschiderea a trei noi showroom-uri în Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, ca parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală ce a continuat chiar și în contextul crizei globale.

Spațiile au fost realizate pentru a deservi firmele de arhitectură, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanți și nu în ultimul rând beneficiarii finali. Astfel, showroom-urile combină atât aspectele tehnice, cât și cele de design ale brandului Reynaers.

Portofoliul de produse și soluții ce se regăsește în showroom-uri cuprinde inovațiile recent lansate, de la ultimele extensii ale sistemelor Reynaers pentru ferestre și uși, uși glisante și pereți cortină, dar și cea mai nouă gamă de accesorii, toate într-o paletă diversă de culori în armonie cu noile tendințe arhitecturale. Mai mult, datorită preluării distribuției Forster în România, cei interesați pot găsi și mostre din oțel ale acestor produse.

Compania Reynaers Aluminium era deja prezentă în aceste zone importante ale țării de câțiva ani, prin echipele tehnico-comerciale. Astfel, decizia de a ne extinde cu showroom-uri în Iași, Timișoara și Cluj a venit natural. Aceste orașe sunt poli de business importanți ce se bucură anual de proiecte de dezvoltare importante, astfel că așteptările noastre în ceea ce privește creșterea cifrei de afaceri sunt ridicate. În plus, poziționarea geografică a acestor orașe ne permite și facilitează prezența companiei uniform în întreaga țară”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.

Showroom-urile ocupă suprafețe de aproximativ 100 mp fiecare, cu echipe formate din 2 sau 3 persoane: reprezentant de vânzări, consultant tehnic și consultant pentru arhitecți. Mai mult, acestea pun la dispoziția partenerilor, în special pentru firmele locale de tâmplărie și arhitectură, toată infrastructura necesară pentru întâlnirile acestora cu clienții lor.

Cele trei showroom-uri continuă proiectul de dezvoltare al companiei alături de alte proiecte de anvergură inițiate în anul 2020 precum finalizarea livrărilor pentru One Mircea Eliade și Țiriac Tower, colaborarea cu One United Properties pentru proiectul Neo Floreasca Lake sau proiectul Sema Parc pentru care livrările continuă și anul acesta, dar și lansarea a două noi produse Masterpatio (uși glisante) și Element Façade 7 (perete cortină fațadă element).