Rețeaua Regina Maria, una dintre cele mai mari reţele de sănătate private din România, desfășoară campania de imagine “Bine nu e suficient”, o inițiativă ce ilustrează poveștile românilor care fac posibil “mai binele comun”. Conversația are, ca argumente fondatoare, performanța și calitatea practicii medicale reţelei medicale de sănătate private și, ca scop, stimularea de gesturi sociale pentru “mai binele” societății românești.
Campania „Bine nu e suficient” invită publicul să se lase inspirat de poveștile românilor care aleg să facă „mai bine” în fiecare zi, fie prin rolul lor profesional, fie prin alegeri simple, individuale. Inițiativa reunește atât medici ai reţelei medicale de sănătate private – Dr. Mihai Cristescu, Dr. Dana Zaciu, Dr. Bogdan Barta, Prof. Univ. Dr. Constantin Ciuce, Dr. Adina Chiriță, cât și angajați ai companiei și oameni din întreaga țară.
„Într-un context social în care Binele – individual și colectiv – este uitat sau ignorat, Rețeaua medicală de sănătate privată alege să vorbească românilor despre mai binele comun. O conversație pozitivă, menită să trezească în noi toți dorința de mai bine. O conversație care contrazice indiferența, prin poveștile românilor care nu-l acceptă pe „doar atât se poate”. Medici, prieteni, parteneri de business, colegi – vă invităm pe toți, prin această campanie, să transmitem binele de la om la om. Pentru că faptele bune sunt molipsitoare”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei Regina Maria.
„Bine nu e suficient” este o campanie integrată realizată de agenția CAP. Insight-ul a pornit de la faptul că trăim într-o țară în care rar auzi vești foarte bune. Totul se întâmplă la limita acceptabilului, iar oamenii de cele mai multe ori nici nu mai încearcă să facă o treabă extraordinară, pentru că sunt prea multe piedici; totul pare să funcționeze împotriva lor. Acesta este motivul pentru care eforturile unor oameni de a depăși așteptările majorității sunt mult mai importante decât par. Ele ne inspiră pe toți să ne străduim mai mult.