Retailerul polonez SMYK All for Kids a deschis un nou magazin, în Braşov, al patrulea inaugurat în acest an, şi ajunge la o reţea naţională de 21 magazine, estimând pentru 2020 afaceri apropiate de cele din 2019.
Compania estima la începutul anului o cifră de afaceri în creştere cu 40% faţă de 2019, provenită atât din creşterea organică a magazinelor, cât şi din extinderea reţelei, dar şi-a revizuit ulterior previziunile, în condiţiile în care magazinele au fost închise în primăvară.
”Estimăm că vom încheia anul acesta cu o cifră de afaceri puţin peste nivelul celei aferente anului trecut”, a declarat managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stanciu.
Compania a deschis în 2019 patru magazine, iar anul acesta alte patru magazine. Până la finalul anului 2020 îşi propune să deschidă încă un magazin, ajungând astfel la o reţea de 22 magazine la nivel naţional. Portofoliul All for Kids include îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, articole puericultură şi jucării pentru copiii între 0 şi 14 ani.
SMYK All for kids este un brand polonez, prezent de peste 40 de ani pe piaţa-mamă. Reţeaua operează 239 magazine proprii, dintre care 206 în Polonia, 21 în România şi 12 în Ucraina.

