Retailerul de jucării Noriel își propune să ajungă la o rețea de 100 de magazine

norielNoriel, retailerul care operează cea mai mare rețea de magazine de jocuri și jucării din România, vrea să-şi continue expansiunea şi să ajungă la o reţea naţională de 100 de unităţi până în 2020.

Pentru a doua oară consecutiv, Noriel raportează cel mai bun an de la deschiderea afacerii, în 2009, şi anunţă continuarea investiţiilor în vederea extinderii reţelei, care numără acum 47 de magazine, potrivit unui comunicat al companiei.

În 2015, afacerile grupului Noriel, din care fac parte segmentele de distribuție, retail si producție, au crescut cu 30%, la aproximativ 30 de milioane de euro, acesta fiind cel mai bun an pentru business-ul gândit de familia Mirela și George Constantinescu.

“Anunțăm din nou cel mai bun an pentru Noriel, de la deschiderea primului magazin Noriel în 2009, pentru a doua oară consecutiv. În 2015, ne-am concentrat mai mult pe formatul mare de magazine, MegaStore, am închis unele formate mai mici, am consolidat segmentul online după ce anul trecut am introdus posibilitatea de a comanda online și ridica din oricare magazin selectat. Astfel, estimăm că 2015 s-a tradus printr-o cifră de afaceri de 30 de milioane, o creștere de aproximativ 30% față de anul anterior”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

În 2015, retailerul a inaugurat șase noi magazine de tip MegaStore, de mari dimensiuni (750 – 1.000 metri pătrați), ce oferă toate tipurile de produse pentru copii, de la cele de puericultură adresate copiilor de 0-3 ani, la obișnuitele jocuri și jucării. Investiția medie pentru o nouă locație se ridică la 500.000 de euro, însă parte dintre aceste deschideri au fost și magazine Noriel clasice reorganizate.

În ceea ce priveşte planurile pentru anii care urmează, compania vrea să se extindă în țară cu noul format. Astfel, compania își propune ca în 2020 să ajungă la 100 de magazine, în special în format MegaStore, ceea ce ar putea duce la triplarea cifrei de afaceri. De asmenea, retailerul îşi va mări şi portofoliul de produse comercializate sub marca Noriel Bebe. “Odată cu extinderea magazinelor one-stop-shop și oferta de puericultură este mai largă incluzând din anul 2016 și scutece sub brandul propriu Noriel, pe lângă produsele de îngrijire, de siguranță, mobilier sau scaune auto și hrană”, se arată în comunicat.

Noriel a intrat recent pe categoria de fashion cu haine pentru mămici și copii cu vârste între 0-14 ani, oferta fiind disponibilă online, pe noriel.ro, și în magazinele MegaStore. Categoriile de produse variază de la body-uri, bluze, pantaloni, rochii la încălțăminte sau chiar trusouri de botez și sunt grupate pe trei categorii de vârstă: 0-2 ani, 3-6 ani și 7-12 ani.

Compania Noriel a fost înființată în 1993 de către soții Mirela și George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a început prin a produce jocurile bine-cunoscute ca “Nu te supăra, frate”, “Comoara lui Piticot” sau “Păcălici” în diverse secții din București, iar în 1999 a înființat propriul centru de producție în Prahova.

Grupul Noriel este condus astăzi Cristian Constantinescu, în acționariatul grupului fiind și compania Axxess Capital (ce administrează fondurile de investiții RAEF și BAF). În prezent, Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucării), Toys and Games Industry (fabrica de jucării de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic și online).