Restaurantele din Oradea au intrat în aplicaţia hipMenu, pentru comenzi online

hipMenuOrădenii îşi vor putea comanda mâncare de la 16 restaurante din oraş folosind aplicaţia hipMenu, o platformă de comenzi online, inaugurată marţi la Oradea, după ce a fost lansată deja la Cluj-Napoca şi Timişoara.

“În principiu, avem o aplicaţie care le permite utilizatorilor să-şi comande mâncare pentru livrare. Aplicaţia este disponibilă gratuit pe Android, IOS şi Web. Am decis să lansăm produsul nostru şi în Oradea, pentru că am reuşit strângem suficiente restaurante care oferă o diversitate suficient de mare pentru a satisface gusturi variate. În numai doi ani de la lansare, după Cluj-Napoca, unde avem echipa de programatori şi dezvoltare, a urmat Timişoara, acum Oradea şi vizăm restul ţării şi, de ce nu, restul continentului”, a declarat Ciprian Costa, reprezentant al hipMenu.

Adresa la care se găseşte aplicaţia este www.hipmenu.ro şi pe Google Play sau App Store, pentru telefoane inteligente. Echipa de programatori, alcătuită din 13 tineri pasionaţi, a mizat pe tehnologie de înaltă performanţă, fotografii de mare calitate, diversitate de meniuri, ilustrate într-o formă elegantă. Potrivit lui Ciprian Costa, în condiţiile în care platforma a presupus o investiţie iniţială foarte mare, dar un cost foarte mic din partea restaurantelor, singura soluţie este să se extindă cât mai mult şi să dezvolte baza.

O parte semnificativă a business-ului vine de la comenzile de prânz, unde au creat o ofertă specială pentru cei care stau în faţa calculatoarelor. Prin “comenzi de grup” se permite înscrierea mai multor persoane pe aceeaşi comandă, simplificând foarte mult comenzile. “Aici e foarte simplu, se generează un link, se trimite la toţi colegii fiecare comandă, toţi văd ce se întâmplă şi la sfârşit cineva trimite comanda la restaurant. Noi credem că am reuşit să punem pe picioare o soluţie mai mult decât bună, tot feed-backul pe care l-am primit din piaţă fiind foarte apreciativ”, a declarat Costa.

Statisticile au arătat că zilnic, în Cluj-Napoca, 1.200 de oameni folosesc aplicaţia hipMenu, fiind vândută mâncare de un milion de lei pe lună şi, ceea ce este foarte important pentru firmă, reuşesc să menţină o creştere de 500% ca start-up de succes. Până în prezent, aplicaţia reuneşte un portofoliu de peste 65 de restaurante. AGERPRES