Relația cu pacientul – o legătură reală, nu doar o fișă într-un biblioraft

logovector flatCompaniile din domeniul medical se confruntă cu noi provocări și oportunități, pe măsură ce apar noi programe nationale, dar și noi reglementări de decontare a acestora. Tehnologiile avansează, dorința de informare a pacientului crește, marginile scad, durata de decontare crește. Pe scurt, succesul programelor medicale devine un element cu impact critic asupra profitabilității companiilor farmaceutice.

Și în acest domeniu, tehnologia a devenit un element necesar pentru că oferă o platformă de gestionare a acestor programe, dar și pentru că asigură fluidizarea comunicării între pacient și laboratoare, clinici, spitale, prestatori de servicii, sisteme administrative, pentru ca pacienții și furnizorii sa aibă acces facil la informațiile relevante, la momentul oportun.

 

Platforma generică de gestionare a programelor de aderență, independentă de furnizor și programul urmărit prin xRM Medical

Înrolarea pacienților pentru programele derulate de Ministerul Sănătații pot fi gestionate în mod mult mai eficient și cu rezultate mai bune prin sisteme care automatizează, fluidizează și îmbogățesc comunicarea între entitățile implicate: medici, farmaciști, pacienți, producători și lanțul de distribuție. Astfel, asistența medicală se transformă în relație 1:1 cu beneficiarul acesteia. Platforma conectează surse de informatii specifice, conversații, procese, programari de vizite, rezervări de medicatie în farmacii, servicii și date despre pacient într-un mod integrat, intuitiv și ușor de utilizat. Ea are ca scop:

–              O mai buna informare a pacientului privind terapia, stilul de viață, contraindicațiile, interacțiunile cu alte medicații, etc

–              Asistarea pacientului pe tot parcursul derulării tratamentului

–              Creșterea șanselor de succes si a notorietății companiei în piață

Ariile terapeutice pot fi tratate diferențiat, pacienții își pot accesa dosarul și pot revizui indicațiile terapeutice, indicațiile adiacente (privind stilul de viață, regimul etc), contraindicațiile, asocierile cu alte medicații. Medicii și farmaciștii pot comunica cu pacienții înscriși de ei în mod personalizat prin intermediul acestei platforme. Scopul este de adapta experiența fiecărui pacient la nevoile și preferințele lor, în funcție de condițiile de sănătate, condițiile demografice și profilul acestuia. Personalizareacomunicării, trimiterea mesajului personal, pe dispozitivul potrivit la momentul potrivit sunt doar o parte din beneficiile platformei.

Crearea automată a unui plan de tratament, programarea unor acțiuni specifice ariei terapeutice a pacientului și alocarea unei resurse care să urmarească împreună cu pacientul realizarea acestui plan sunt incluse de asemenea în programul de management xRM medical.

Platforma xRM Medical dezvoltata de Melior Cras („Un maine mai bun”) ofera funcționalățati specifice complementare care suțtin companiile furnizor din domeniul medical în efortul lor de creștere a eficienței operaționale. Scopul final este creșterea capacității de gestionare a cîâ mai multe programe și a cât mai multor pacienți, fără o creștere considerabilă a resurselor umane implicate.

 

Automatizarea fluxurilor de aprobări interne pe diverse subiecte

Prin automatizare se economisește timp în gestionarea diferitelor subiecte, atât între furnizori cât și în relația prestator de servicii medicale – pacient.

 

Comunicare constantă cu farmaciile, nu doar pentru refacerea stocurilor

Comunicarea cu furnizorii de tip farmacie se poate face prin crearea unui portal, prin intermediul căruia se pot transmite informări, materiale, informările privind promoțiile. Astfel comunicarea este mai rapidă, centralizată și în beneficiul pacientului.

 

Feed-back înregistrat si analizat

Înregistrarea feed-back-ului este esențială în orice industrie. Colectarea de feed-back de la parteneri (clienți, farmacii, pacienți, medici) prin intermediul unor chestionare dinamice și analiza răspunsurilor primite vor contribui la îmbunătățirea continuă și extinderea bazelor de date.

 

Raportare, raportare, raportare!

Un alt beneficiu esențial este obținerea facilăși rapidă de rapoarte simple sau analize complexe multidimensionale privind activitatea echipei de vânzări, volumul vânzărilor pe produse și producători, oportunitățile de vânzare deschise și statusul lor, forecastul de vânzări și multe altele. Aceste rapoarte pot determina și decizii în ceea ce privește recrutare de noi parteneri.

 

Transfer de informații

xRM Medical permite integrarea între departementele și/sau subsidiarele companiei în ceea ce privește comunicarea și transferul de informații privind acțiunile de promovare și impactul lor în volumul de vânzări și generarea de oportunități de vânzare.Colaborarea între marketing, vânzări și call-center pentru susținerea înrolărilor în programe este esențial pentru reușita acestora și creșterea profitabilității.

Sectorul medical este una din din cele mai mari industrii din sectorul de servicii din lume și are parte de multe provocări. O parte din acestea pot fi rezolvate și sisteme intregrate de management, care să poată susține creșterea rapidă și naturală.