Reţeaua de sănătate Regina Maria a investit peste 70 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical naţional, potrivit unui comunicat remis pe 24 mai. Pe termen lung, Regina Maria va continua demersul de informare în ceea ce priveşte prevenţia şi educaţia pentru sănătate, un demers început în urmă cu 21 de ani, odată cu introducerea conceptului de abonamente medicale corporate în România.

„Un procent semnificativ din sumele investite anual de către Regina Maria este susţinut de veniturile obţinute din abonamentele medicale. În 2016, segmentul corporate a reprezentat 30% din totalul cifrei noastre de afaceri de 91 de milioane de euro. După 21 de ani de abonamente medicale, putem afirmă cu tărie că sistemul medical din România s-a dezvoltat direct proporţional cu cererea pentru aceste pachete de prevenţie (…). În prezent, în portofoliu sunt peste 400.000 de abonamente corporate, iar în 2017 ne propunem o creştere de 15% pe acest segment. Avem clienţi în principalele judeţe ale ţării şi fiecare dintre ei ne este partener în acest demers de dezvoltare şi modernizare a infrastructurii medicale. Abonamentele medicale înseamnă o investiţie pe termen lung pe care companiile o fac pentru starea de bine a angajaţilor, dar şi pentru sănătatea din România, în general”, arată Fady Chreih, CEO, Regina Maria.

Potrivit acestuia, în 2016, Regina Maria a înregistrat cea mai mare creştere a portofoliului de pachete medicale, de peste 20%, cu 10% peste valoarea bugetată.

Reţeaua de sănătate Regina Maria are în derulare 18 proiecte de dezvoltare, constând în extinderi, relocari şi modernizări ale locaţiilor existente, achiziţii, dar şi proiecte greenfield. În total, aceste 18 proiecte vor pune la dispoziţia pacienţilor peste 23.000 de metri pătraţi de servicii medicale.

Furnizorul medical privat deţine 37 de locaţii proprii şi are peste două milioane de pacienţi şi un număr ce depăşeşte 400.000 de abonaţi corporate. AGERPRES