Raiffeisen Bank acorda clientilor persoane juridice comision zero pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie

Raiffeisen Bank Romania a anuntat masurile pe termen scurt provocate de pandemia COVID 19, „urmand sa adaptam tot ceea ce facem in functie de evolutia situatiei”.

Clientii bancii sunt rugati sa opteze pentru utilizarea aplicatiilor de mobile si online banking in aceasta perioada si sa nu faca vizite in agentii decat daca este strict necesar si cu respectarea regulilor publicate de autoritati privind distanta fata de alte persoane, precum si numarul de persoane care sa se afle intr-o incapere.

Clientii persoane fizice ai bancii care  au  credite in derulare au, majoritatea, posibilitatea prevazuta deja in contracte, de a opta pentru o amanare de pana la 3 luni la plata ratelor.

„In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar au dificultati temporare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate. Ambele categorii de clienti sunt rugate sa  sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00)”, potrivit comunicatului.

De asemenea, banca acorda pentru clientii sai,  persoane juridice, comision 0 pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie, pentru a incuraja platile electronice la comercianti, dat fiind ca numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.