Raiffeisen BankRaiffeisen Bank a inaugurat o agenţie „self service” în Cluj în clădirea „The Office” din Bulevardul 21 Decembrie 1989. Agenţia pune la dispoziţia clienţilor ATM, bancomat multifuncţional, telefon, computer pentru online banking şi o zona de consiliere.

Programul agenţiei este 24 de ore din 24, 7 zile din 7. În intervalul 9.00-17.30, de luni până vineri există la dispoziţia clienţilor personal calificat pentru consiliere rapidă. De asemenea, clienţii au acces la telefon şi la internet (calculator şi Wi Fi) şi pot solicită informaţii pentru serviciile de care au nevoie, precizează sursa citată.

Operaţiunile pe care un client le poate face în agenţia „self service” sunt: consultare de sold, plăti rapide, schimb valutar, rambursări de rate, depuneri şi retrageri de numerar, extras de cont etc.

„Este clar că ne îndreptăm spre o era digitală în care oamenii vor să aibă acces rapid şi direct la conturile lor, să piardă cât mai puţin timp cu operaţiunile bancare pe care le au de făcut. Sunt bucuroasă că prima agenţie a viitorului o deschidem la Cluj, un oraş dezvoltat, dinamic, un centru important al dezvoltării tehnologiei informaţiei. Din luna aprilie invităm clienţii noştri să descopere alt mod de a face banking la Raiffeisen Bank”, a spus Oana-Delia Radu, Director de grup retail la Raiffeisen Bank.

O tendinţa confirmată de anul 2015 este aceea că tot mai mulţi clienţi Raffeisen Bank folosesc canalele electronice pentru a face operaţiuni. Numărul utilizatorilor activi Raiffeisen Online a depăşit 83.000, în timp ce numărul utilizatorilor Smart Mobile aproape s-a dublat în ultimul an.