COPERA reprezintă un program de branding participativ adaptat și adresat antreprenorilor români care își doresc să participe în mod direct și activ la construirea brandurilor.

Programul COPERA este fondat de către Dana Nae Popa, antreprenor de 17 ani și cu 20 de ani de experiență în comunicare și Laura Iane, specialist în comunicare vizuală cu peste 18 ani experiență. 

„Am început drumul meu spre antreprenoriat încă din ultimul an de facultate și nu mă văd făcând altceva. Încă de la început, m-au fascinat poveștile antreprenorilor, determinarea și energia lor creativă de a construi afaceri care să creeze locuri de muncă, impact în societate și o Românie mai bună. Mă bucură foarte mult interesul românilor pentru antreprenoriat și sper că este cartea câștigătoare pentru un viitor mai bun al acestei țări, în care eu am încredere. Nu mi-am pus problema să plec pentru că simt că este nevoie de mine aici. De aceea, la COPERA Branding noul meu rol ca antreprenor este să fiu aproape de alți antreprenori”, declară Dana Nae Popa, co-fondator COPERA Branding.

Programul COPERA este unul adaptat realității antreprenorilor, fie ei la început de drum, fie cu businessuri deja puternice, dar care au nevoie de un rebranding sau branding pentru noi linii de business. Este simplu și suplu, transparent și 100% în colaborare cu antreprenorii. Cele 4 module ale programului reprezintă sesiuni de lucru între echipa COPERA Branding și antreprenori, dar și echipele acestora, după caz. Astfel, prin parcurgerea celor 4 module ale programului, echipa comună formată din antreprenori și COPERA Branding vor construi împreună poziționarea brandului, numele, identitatea vizuală a acestuia, dar și un manual de brand care va defini și va cuprinde liniile directoare după care fiecare brand se va ghida pe viitor.

„Iubesc businessurile românești care ne fac bine și îmi doresc ca experiența mea să contribuie la construirea unor branduri românești frumoase și puternice. Invităm antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării brandurilor pe care le construiesc. Ne dorim să îi ajutăm să înțeleagă cum se concepe o strategie de brand, să învețe noțiuni de design și comunicare vizuală într-un proces de co-creație special gândit pentru afacerea lor. În acest fel, brandul devine cu totul al antreprenorului. Pe foarte scurt, este vorba despre branding participativ. Branding fără regrete. Branding fidel poveștii din care s-a născut”, completează Laura Iane, co-fondator COPERA Branding.

Workshopurile sunt susținute de echipa COPERA Branding la sediul din București, la sediul antreprenorilor din București și țară sau în format online. În funcție de nevoile antreprenorilor, aceștia vor putea opta și pentru sesiuni cu invitați speciali, specialiști din alte zone conexe care să ajute la construcția noilor branduri.