Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, continuă investițiile în expansiune și încheie luna decembrie cu încă 18 locații noi, după ce și în luna noiembrie a inaugurat 12 magazine.
Dintre magazinele nou deschise, 14 sunt sub formatul Loco, trei sub formatul Profi Super și un singur Profi City. În urma acestor inaugurări, retailerul își consolidează prezența la nivelul județelor Dâmbovița, Timiș, Bistrița-Năsăud, Călărași, Cluj, Argeș, Galați, Prahova, Gorj, Olt, Arad, Brașov, dar și la nivelul Bucureștiului.
Cel mai mare magazin dintre cele puse pe harta expansiunii în luna decembrie se află în Timișoara, pe strada Ardealului, nr 1C, fiind vorba de un Profi Super. Suprafața de vânzare se ridică la 423 metri pătrați dintr-un spațiu total de 541 metri pătrați.
Strategia de expansiune a Profi s-a dovedit a fi una câștigătoare în ultimii ani, astfel încât retailerul vrea să deschidă în continuare 100 de magazine noi anual și să remodeleze un număr asemănător de locații deja existente. Alte avantaje competitive sunt investițiile în digitalizare – prin noua aplicație Profi – și achizițiile locale, circa 90% din produsele Profi provenind de la furnizori locali.
Pe lângă investițiile în noile magazine, compania și-a concentrat atenția și spre modernizarea locațiilor existente.
„Am împins mai mult investițiile spre modernizarea unităților existente pentru că exista un risc să debalansăm rețeaua cu promovarea noului concept exclusiv prin deschiderile noi. Cât despre expansiune, cifra este mai mică față de anii precedenți, dar provocările sunt extrem de mari. E mult mai complicat acum să deschizi un magazin decât în anii anteriori, așadar ne bucurăm că am reușit să bifăm 96 de locații noi care ne pun într-o poziție extrem de bună pe harta retailului local”, a declarat Gaeton Pacton, Director General Profi.