Producătorul finlandez Suunto a lansat o nouă colecţie de ceasuri dedicate clienţilor cu spirit aventurier

Suunto ceasuriPrimul ceas lansat în colecţia Suunto World, Suunto Kailash, a fost lansat şi în România, săptămâna aceasta. Ceasul este numit după vârful Tibetan sfânt, Muntele Kailash. Acest vârf de 6000 de metri nu a fost niciodată urcat, dar prezenţa sa puternică continuă să îi incite pe cei născuţi aventurieri.

Familia Suunto Kailash include patru modele: Copper, Slate, Carbon şi Silver. Ceasurile au funcţii unice pentru călătorii şi aventură – GPS integrat, Jurnal 7R şi Adventure Timeline.

Ceasul Suunto Kailash combină caracteristici de care se vor bucura iubitorii de călătorii, cum ar fi actualizarea automată a locaţiei prin intermediul GPS-ului, câte ţări sau oraşe aţi vizitat şi cât de departe aţi călătorit. Când ajungeţi într-un oraş nou, ceasul va arăta direcţia şi distanţa faţă de casă sau de la punc¬tul de pornire (de exemplu, hotel sau maşină).

Puteţi vedea ora curentă, altitudinea, răsărit / apus sau numărul de paşi de zi cu zi. Atunci când ceasul este conectat cu telefonul mobil prin aplicaţia Suunto 7R App (disponibilă momentan numai pentru iPhone), primeşti notificări prin intermediul ceasului de pe telefon.

Ceasurile Suunto Kailash sunt ambalate într-un cilindru din aluminiu negru, rezistent la intemperii, izolat pentru a menţine ceasul sau alte valori protejate în timpul călătoriilor dumneavoastră. Suunto Kailash este disponibil la nivel global de la începutul lunii noiembrie 2015 la un preţ de listă de 4050 lei (900 euro).