Producătorul și distribuitorul detergentului de pardoseli Asevi în România, Pons Ro Prodcom, va inaugura în circa un an un nou spaţiu de producție, depozitare, logistică și birouri, în comuna Brănești, din județul Ilfov, în urma unei investiții de cinci milioane de euro.

Creșterea cifrei de afaceri cu 15% în 2020 faţă de anul anterior s-a datorat și lansării unei game complete de soluții de dezinfectare & igienizare, ASEVI Gerpostar Plus, gamă dezvoltată în ultimii 3 ani și care include: dezinfectant multisuprafeţe, igienizant baie, igienizant aditiv textil, igienizant ambient și țesături, precum și detergent igienizant rufe. Conform unui studiu Nielsen, în perioada martie 2020 – februarie 2021 Asevi Gerpostar Plus a ocupat locul 4 în Topul vânzărilor de dezinfectanți la nivel naţional.

Printre cele mai ambițioase planuri ale companiei, investiția fiind de cca 5 milioane euro, se numără și inaugurarea unui nou spaţiu de producție, depozitare, logistică și birouri, terenul de 35,000 mp fiind achiziționat încă de acum 3 ani în Brănești, județul Ilfov. Compania beneficiază de sprijinul firmei-mamă, Pons Quimicas SL din Spania – fondată în 1965 – atât în ceea ce privește achiziția și punerea în funcțiune a celor mai moderne linii de producție, cât și formării personalului (producție, laborator) în utilizarea și întreținerea acestora.Monica Grădinaru, Directorul Adjunct al companiei, declară: „Diversificarea gamei noastre de produse și adaptarea la contextul sanitar actual, alături de noua fabrică pe care ne-o dorim de mulți ani, confirmă faptul că Pons Ro Prodcom este pe drumul cel bun. Cu o echipă restrânsă, dar dedicată, și cu parteneri extraordinari, brandul ASEVI și-a făcut încet dar sigur loc în sufletele clienților. I-au convins calitatea excelentă și prețul corect, precum și promisiunea noastră de a nu-i dezamăgi niciodată. Lucrăm constant la extinderea lanțului de distribuție, în special în comerțul modern, pentru a fi și mai aproape de cumpărătorii care ne apreciază produsele. Cel mai de succes detergent de pardoseli, ‚Portocală’, are de azi în ‚Green’ atât un frățior, cât și un candidat la locul secund. Credem foarte tare în noul produs dezvoltat special pentru piața românească, în faza de testare fiind unanim acceptat de consumatori. Sperăm că va da lovitura și va fi prezent curând pe rafturile cât mai multor magazine!”   

Brandul ASEVI și-a extins anul trecut distribuția în alte 2 lanțuri mari de retail (Kaufland și Mega Image) și a lansat și un shop online unde clienții loiali își pot comanda oricare dintre cele peste 100 produse din portofoliu.

Totodată, și-a conturat o strategie eficientă de marketing & conținut în social media, fiind lider necontestat în categoria Home Care cu Share of Voice între 40%-80% și lansând propriul Serial online pe Canalul YouTube care a depășit 1 milion vizualizări.