Principalii retaileri electro-IT continuă expansiunea

Piaţa electro-IT, de bunuri de folosinţă îndelungată, din România a înregistrat o creștere ușoară de 6.4% în trimestrul al doilea din 2015, ajungând astfel la valoarea de 449 de milioane de euro. Ultimul trimestru din an este şi cel mai important pentru retaileri, iar majoritatea se aşteaptă la vânzări record. Este cazul Altex, liderul pieţei. „Cu siguranţă, unul dintre cele mai importante evenimente de anul acesta este cel de Black Friday, pentru că am pregătit ceva cu totul special pentru clienţi, în linie cu dorinţa noastră de a veni constant cu abordări noi, care să răspundă mai bine nevoilor consumatorilor”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex. Pentru Altex, care ţinteşte afaceri de aproximativ 450 de milioane de euro, miza este dezvoltarea conceptului de magazine Media Galaxy care totalizează în jur de 30% din vânzări. “Anul acesta, ne-am focusat foarte mult pe deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spaţii deja existente pentru a oferi clienţilor o experienţă mai plăcută. Invesţiile se ridică la peste trei milioane de euro şi se traduc prin deschiderea unui nou showroom în Mega Mall București, reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iași, dezvoltarea unui nou concept pentru magazinului din complexul Tom din Constanţa şi inaugurarea, în luna noiembrie, a unui nou magazin la Timișoara”, spune Ostahie.

Citiți articolul integral pe capital.ro