Prima platformă B2B care oferă acces la o rețea extinsă de spații de lucru

Companiile au acum la dispoziție un serviciu de tip abonament care permite accesul angajaților în spații de lucru variate disponibile în rețeaua Pluria, prima platformă B2B dedicată exclusiv acestui segment la nivel internațional. Platforma se lansează simultan în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, pentru prima fază de dezvoltare compania investind 200.000 de euro. Proiectul a fost demarat de Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Serviciul este livrat prin intermediul unei aplicații mobile, disponibilă în Google Play și AppStore în septembrie. În plus, companiile au parte de vizibilitate, transparență și control asupra activității angajaților, prin intermediul interfaței de administrare a Pluria.

“Modelul de business este unul simplu și intuitiv. Aducem împreună companiile și spațiile de lucru. Pentru companii, Pluria este instrumentul prin care angajatorii pot facilita un mediu de lucru optim pentru angajații care vor să lucreze remote, reducând astfel și costurile cu spațiile de birouri, indiferent dacă se extind sau își reduc activitatea. Iar angajații au astfel flexibilitatea de a lucra de oriunde, în condiții de siguranță, pentru cât timp doresc”, spune Andrei Crețu, fondator Pluria.

Odată descărcată aplicația, angajații companiilor pot vedea ce spații de lucru au la dispoziție și pot face rezervări în funcție de nevoile lor specifice, întâlniri cu un client ori cu colegii de departament sau pur și simplu un birou remote pentru a nu mai lucra de acasă. În tot acest timp, companiile știu, pe baza check in-urilor, distribuția forței de muncă în rețeaua Pluria. Schemele de preț sunt adaptabile politicii de remote work a fiecarei companii, cu contracte lunare în regim on-demand (se achită doar când există utilizare a spațiilor de lucru) sau abonamente personalizate. Costul mediu pe ziua de lucru este de 12 euro, în funcție de particularitățile fiecărei companii în parte.

În prezent, Pluria cuprinde aproape 50 de spații de lucru în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, cele mai multe fiind în Capitală. Până la finalul anului, se estimează că rețeaua Pluria – care se extinde zilnic – își va diversifica portofoliul de spații de lucru: spații de co-working , business lounge-uri, cafenele ready-to-work sau orice alt loc neconvențional (biblioteci, muzee etc) care poate funcționa ca spațiu de lucru.

“Primii noștri clienți, companii multinaționale, sunt acei early adopters, care și-au exprimat interesul încă din faza incipientă a proiectului Pluria. Au intuit că modul nostru de a lucra se va modifica radical și s-au adaptat noilor cerințe. Până la finalul anului, sperăm să avem în portofoliu un număr de 20 companii care să includă acest abonament în activitatea lor”, adaugă Andrei Crețu.