InstaPress a anunţat lansarea oficială a platformei tip marketplace pentru automatizarea campaniilor de advertoriale. În ultimii ani, aceste campanii de advertoriale SEO au devenit tot mai populare, în contextul în care promovarea online este tot mai acerbă. De asemenea, spre deosebire de promovarea de tip PPC, SEO propune o promovare organică, susţinută, pe termen lung şi cu rezultate vizibile de creştere în motoarele de căutare.
InstaPress nu se adresează exclusiv advertiserilor sau agenţiilor SEO. De fapt, în platformă se pot înscrie noi site-uri oricând. În afară de publisheri, pe InstaPress există o secţiune dedicată copywriterilor sau redactorilor de conţinut pregătiţi să scrie pentru noi proiecte pentru care primesc solicitări. Prin urmare, advertiserii sau agenţiile SEO care vor folosi InstaPress vor putea avea acces la un număr mare de site-uri (permanent în creştere) şi la servicii de content writing.
Înainte de a alege publicaţiile pentru campaniile de advertoriale, în general advertiserii şi agenţiile SEO fac o minimă analiză în care pot lua în considerare preţul, autoritatea domeniului/ DA, categoria în care se află site-ul (pentru relevanţă) şi alţi indicatori SEO. În InstaPress utilizatorii pot vizualiza uşor toţi aceşti parametri, ceea ce îi va ajuta să ia o decizie mai rapidă şi mai corectă în ceea ce priveşte selectarea publicaţiilor.
Cezar Chiriţă, CEO-ul InstaPress, spune că „În prezent, avem peste 350 de site-uri în portofoliu, dar numărul lor creşte constant pentru că am început deja o campanie de promovare şi atragere de noi publisheri„. Aceste site-uri se înscriu în peste 15 categorii, inclusiv content tip adult. Pe InstaPress sunt acceptate advertoriale SEO de content sensibil, cum sunt de exemplu următoarele nişe: pariuri sportive/ gambling, videochat, funerare, cryptomonede, pharma şi altele.