“Pre-suasiune, o metodă revoluționară de a influența și de a convinge”, de Robert Cialdini

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini identifică lucrurile pe care le fac comunicatorii experimentați înainte de a transmite un mesaj, pentru ca acesta să fie acceptat.

Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”. Pre-suasiunea urmărește să adauge grupei științelor comportamentale acele informații pe care cititorii le găsesc deopotrivă interesante în esența lor, cât și aplicabile în viața de zi cu zi.

Multitudinea de studii și relatări din Pre-suasiune, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrează modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la rezultate pozitive.

Robert Cialdini este recunoscut în întreaga lume pentru cercetările sale practice, riguroase și creative asupra cauzelor care îi determină pe oameni să se conformeze solicitărilor. Este principalul inițiator al cercetărilor despre aplicațiile psihologiei influenței. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universitatea de Stat din Arizona și președinte și CEO al Influence at Work, o companie internațională care furnizează idei și cursuri de pregătire în domeniul psihologiei influenței.

Volumul “Pre-suasiune, o metodă revoluționară de a influența și de a convinge”, de Robert Cialdini, poate fi achiziționat la prețul de 55 de lei, aici