Pentru Razvan Chelu, un tanar arhitect, oportunitatea antreprenoriatului i s-a ivit cand se astepta mai putin: intr-o calatorie la Lisabona. Acolo a vazut o geanta din oglinzi care l-a facut sa-si doreasca sa realizeze propriile modele. Insa nu din oglinzi, ci din lemn. Imbinand pasiunea pentru design cu abilitatatea tatalui sau, de meserie tamplar, Razvan a pus bazele unui brand de genti din lemn care valoreaza astazi 20.000 de euro.

Un business de familie si o impletire a pasiunilor sale si ale tatalui sau, asa cum il descrie tanarul, Lemnia a luat nastere in 2014, cand, proaspat intors din vacanta, Razvan i-a propus tatalui sau sa realizeze genti din lemn. Vazuse o geanta realizata din bucati de oglinda si felul in care se reflecta lemnul pe suprafata acesteia a fost o sursa de inspiratie, dar si un imbold. Nu era prima astfel de propunere, dar a fost cu noroc: tatal sau, care detinea inca din anii ‘90 un atelier de tamplarie unde prelucra lemnul, a fost de acord cu ideea de genti din lemn.

Citiţi articolul integral pe wall-street.ro