Reţeaua Lem’s a planificat investiţii de aproximativ 20 milioane de lei pentru anul 2017. Reţeaua de magazine de mobilă produsă în ţara noastră la fabrica Lemet a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 312 milioane de lei, în creştere cu 11 procente faţă de 2015.
“În 2016 am deschis 6 magazine mari, dintre care 3 în centre comerciale importante din ţară, am angajat oameni noi, am pus în funcţiune capacităţi de producţie şi tehnologii noi, iar pentru anul în curs avem în continuare planuri importante de extindere şi dezvoltare. Am planificat investiţii în valoare de aproximativ 20 milioane lei”, declară Alexandru Rizea, director general Lemet.
Reţeaua de magazine Lem’s are o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 70.000 mp, cu 76 de magazine în ţară, 9 proprii şi 67 în sistem franciză, iar investiţia medie într-un magazin se ridică la 1,5 milioane de lei. “Punctul nostru forte este reţeaua Lem’s- cea mai extinsă reţea de mobilier din România, precum şi disponibilitatea produselor pe care le poţi vizualiza, pipăi, simţi”, a mai adăugat Alexandru Rizea.
Cele mai importante obiective pentru 2017 vizează extinderea lanţului de magazine cu focus pe atingerea oraşelor din ţară unde Lem’s nu este încă prezent, lărgirea portofoliului de produse şi dezvoltarea capacităţii de producţie.
Pe lângă acestea, directorul general, Alexandru Rizea ia în calcul şi organizarea unei activităţi de export. “Până acum ponderea exporturilor în vânzările noastre a fost foarte mică. Intenţionăm ca în acest an să organizăm un departament de export şi să începem o activitate susţinută în acest sens”, a adăugat acesta.