PKF Finconta, locul 10 în topul firmelor din București din domeniul serviciilor profesionale ce oferă servicii de audit, consultanță fiscală și contabilitate, societate membră a PKF International Limited, se aliniază la noua identitate, ca parte a unei inițiative de rebranding derulată la nivel global de către rețeaua PKF.
Noul logo prezintă un design modern care încorporează literele „PKF”, scrise aldine de culoare albastră, reprezentând încredere, seriozitate și profesionalism. Logo-ul include și o pictogramă cu cinci secțiuni care reprezintă cele cinci regiuni din rețeaua globală a PKF. Secțiunile din pictogramă se suprapun, la fel ca și ambițiile și aspirațiile specialiștilor din echipa companiei, iar paleta de culori este una vibrantă.
„Identitatea vizuală lansată de PKF la nivel global este una dinamică, încrezătoare, accesibilă și de impact. Noul logo arată faptul că, peste tot în lume, PKF evoluează și se adaptează constant. Totodată reprezintă creșterea, evoluția și angajamentul continuu al companiei de a oferi servicii excepționale pentru clienți”, a declarat Florentina Șușnea, Managing Partner, PKF Finconta.
Noul logo și inițiativa de rebranding reprezintă o etapă semnificativă pentru PKF Finconta, demonstrând angajamentul de a evolua odată cu schimbările din mediul de afaceri și de a rămâne în fruntea concurenței. Compania va continua să le ofere clienților soluții inovatoare și servicii excepționale, pentru a aduce claritate problemelor de afaceri, prin soluții simple, eficiente și care înlătură obstacole din calea dezvoltării pe termen lung.
„Ultimii ani, plini de provocări și de incertitudine, ne-au arătat că, prin pasiune și reziliență, putem continua să furnizăm servicii la nivel de excelență și să oferim soluții care răspund pe deplin nevoilor imediate și pe termen lung ale clienților noștri. Aceștia ne spun de fiecare dată că au încredere în noi, lucru dovedit și de colaborările solide pe care le avem”, a declarat Alina Făniță, Senior Partner, PKF Finconta.