Interesul tot mai crescut al românilor pentru amenajări interioare, design și mobilier anunță un climat propice pentru industria Home & Deco, estimările fiind că aceasta va depăși pragul de 1 miliard euro în România.

Anul 2020 a venit cu multe schimbări, care se pare că pe români i-au inspirat să acorde mai multă atenție spațiului în care trăiesc sau își desfășoară activitatea de zi cu zi. Astfel, mulți dintre ei au început proiecte noi de amenajare, iar magazinele online de profil au reprezentat un real ajutor și o resursă tot mai accesată.

Alegerile românilor în materie de mobilier arată o dorință crescută de îmbunătățire a calității vieții, raportându-ne la piesele care au fost la mare cerere din partea publicului.

În 2020 am înregistrat un interes crescut al clienților pentru piesele din categoria dormitor, în special paturi și saltele, semn că s-a pus mult mai mult accent pe nevoia de a îmbunătăți mediul în care trăiesc, cu efecte asupra sănătății și a stării generale de bine. Totodată, scaunele au fost printre cele mai căutate piese de mobilier, cel mai probabil datorită timpului petrecut mai mult acasă. Atunci când nevoile oamenilor s-au schimbat, oferta SomProduct a fost destul de diversă pentru a le oferi exact ceea ce căutau, iar sistemul de Customer Service și cei 13 ani de experiență le-au oferit încredere să apeleze la noi”, declară Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

Magazinul SomProduct a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor față de anul 2019, previziunile fiind ca trendul să se mențină ascendent și în anul 2021.

Oportunitățile de dezvoltare sunt nenumărate în industria de mobilier și accesorii pentru casă și, tocmai de aceea, datele și studiile efectuate în piață de diverși parteneri indică faptul că, în anul 2021, piața de Mobilier ar putea trece de 1 miliard de euro în țara noastră. Urmărim ca SomProduct să fie parte activă din această evoluție, iar unul dintre pilonii de bază ai strategiei brandului este politica de îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor, în concordanță cu necesitățile și feedback-ul clienților. De aceea, aceștia ne aleg și rămân alături de noi în număr tot mai mare de la an la an”, menționează Sergiu Cadar, CEO SomProduct.