Peste 800 de participanți din România, Cehia, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Austria și Republica Moldova sunt așteptați la GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est, pe 14-15 noiembrie 2017.
Ca în fiecare an, peste 25 de vorbitori sunt așteptați în cele două zile ale GPeC SUMMIT. Printre cei mai importanți speakeri anunțați până acum se numără Neil Patel (Co-Fondator Crazy Egg) – unul dintre cei mai importanți specialiști în Marketing Online din lume, Oil Gardner (Co-Fondator Unbounce) – expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui magazin online, precum și Amy Harrison (Fondator Write With Influence), ce conduce una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume.
“Ediția de toamnă a GPeC este cu adevărat un moment important. Am început acum 12 ani din dorința de a reuni, într-un singur loc, comunitatea de eCommerce locală. Ce ne propunem acum cu GPeC este să oferim profesioniștilor din domeniu o platformă complexă, de unde pot învața și se pot perfecționa în domeniul eCommerce și Marketing Online. GPeC înseamnă cursuri de eCommerce pentru începători și avansați, auditarea magazinelor online în cadrul Competiției GPeC, două ediții de Conferință de trei și două zile cu workshop-uri dedicate, cât și Gala Premiilor eCommerce pentru a răsplăti eforturile și recunoște meritele celor care performează în domeniu”, menționează Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Tot cu ocazia ediției din 14-15 noiembrie are loc și Gala Premiilor eCommerce din România, unde sunt premiate magazinele online înscrise în Competiția GPeC, alături de toate companiile din domeniu ce au avut performanțe notabile în ultimul an. “Anul acesta, au fost înscrise în cadrul Competiției GPeC 100 de magazine din domenii diferite precum Fashion, Health&Beauty, IT&C, Electronice și Electrocasnice,Turism, Produse Bio, Cadouri etc., premiile urmând să fie decernate în baza unui audit complex cu aproape 200 de criterii de evaluare și notare”, continuă Andrei Radu.
Biletele de participare pentru GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie se pot achiziționa până pe 23 octombrie la prețul Early-Bird de 109 euro pentru ambele zile de eveniment. Pentru mai multe informații despre programul Conferinței, zona de Expo și Gala Premiilor eCommerce puteți vizita site-ul http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/