Prin lansarea celei de-a opta ediții a programului de internship Butterfly Effect, PepsiCo România își reafirmă intenția și strategia de susținere și promovare a tinerelor talente într-un spațiu inovativ și profesionist de modelare a carierei.

Internshipul se adresează studenților în căutarea oportunităților de dezvoltare într-o companie de succes, care se ghidează după standarde internaționale, și ale cărei valori coincid cu propriile viziuni asupra unei societăți responsabile și sustenabile.

Toți cei care doresc să aplice trebuie să acceseze platforma Butterfly Effect – http://www.pepsicointernship.ro și să urmeze pașii de înscriere. Programul se desfășoară sub forma unui concurs în baza căruia 25 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfășura în perioada mai – septembrie 2017. La finalul internshipului, cei mai buni studenți au posibilitatea să devină angajați permanenți ai PepsiCo.

„Cu fiecare an, ne bucurăm să vedem tineri din ce în ce mai entuziaști, mai perseverenți, mai creativi și dornici să învețe cât mai multe într-un timp record. Experiența ne-a demonstrat că deciziile inițiale pot avea un impact uriaș pentru parcursul profesional ulterior, iar acest concept se află și la baza programului Butterfly Effect. Internshipul este dedicat studenților și masteranzilor care doresc să se descopere și să-și depășească limitele într-o echipă dinamică și sudată, unde pasiunea este ingredientul care asigură succesul. Vorbim de un proiect longeviv, în care investim continuu în susținerea și promovarea talentelor, respectând astfel și angajamentul nostru global – Performanță cu Scop. Ne dorim ca și în acest an programul să aibă mare succes în rândul tinerilor, care să accepte provocările lansate de PepsiCo”, a declarat Nicoleta Mitu, East Balkans Talent Acquisition Representative.

Edițiile anterioare ale programului Butterfly Effect au rezultat într-un număr mare de tineri care au fost angajați de PepsiCo în mai multe departamente și care au ajuns să ocupe diverse funcţii în organizaţie  – de la Jr Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Greater Balkans FP&A Analyst, Talent Acquisition Coordinator şi altele.

Unul dintre exemple este Lidia Groșan, intern PepsiCo în cadrul primei ediții, iar în prezent HR Representative, PepsiCo România. „În 2010, am făcut primul pas în carieră prin participarea la prima ediție a programului PepsiCo Butterfly Effect Internship. A fost începutul unei călătorii frumoase, cu multe oportunități.  Alături de PepsiCo, am avut ocazia să-mi construiesc o carieră în domeniul pe care mi l-am dorit, să leg prietenii cu oameni minunați și să coordonez proiecte interesante, de care sunt mândră. Am văzut cum programul de internship Butterfly Effect a crescut de la an la an, iar foștii interni sunt acum adevărați experți în departamentele din care fac parte”, a povestit Lidia despre experiența sa.

Pentru a se înscrie, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online și pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Persoanele selectate vor avea ocazia să-și dezvoltele abilitățile în cadrul departamentelor de Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, IT, Financiar și Supply Chain.