PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, a anunţat o investiţie de peste 2 milioane de euro într-o nouă reţea de terminale, care o va înlocui pe cea existentă.

„PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă o investiţie de peste 2 milioane de euro într-o nouă reţea de terminale, care o va înlocui pe cea existentă. Peste 8.000 terminale cu sistem de operare Android au fost deja instalate în magazine de proximitate din 2.858 de localităţi din toată ţara. Noile terminale sunt intuitive şi foarte uşor de utilizat şi includ toate serviciile disponibile în reţeaua PayPoint, precum plata facturilor, rovinietelor şi a taxelor auto, încărcare electronică a cartelei sau transferuri de bani”, anunţă compania.

Noul tip de terminal va putea fi folosit începând cu anul viitor şi ca POS pentru plata cu cardul a cumpărăturilor din magazin, iar serviciile de plăţi PayPoint vor fi în continuare disponibile cu opţiunea de achitare în numerar. Astfel, magazinele partenere PayPoint vor putea beneficia de acest nou tip de terminal si vor putea implementa plata sigură şi rapidă cu cardul bancar pentru cumpărături, extinzând astfel şi gama de servicii financiare disponibile pentru clienţi.

Compania are în plan pentru anul viitor să finalizeze instalarea terminalelor în cele peste 19.000 de locaţii.

„Obiectivul nostru este să simplificăm plăţile pentru partenerii şi clienţii care folosesc serviciile PayPoint, să le oferim soluţii sigure şi la îndemână de plată digitală, dar şi tehnologii şi servicii inovatoare. De asemenea, prin această investiţie ne dorim să diversificăm gama de servicii financiare oferite partenerilor, iar plăţile sigure şi rapide cu cardul bancar să devină accesibile oricărui comerciant PayPoint, atât în mediul rural, cât şi în cel urban. Toţi cei peste 19.000 de comercianţi parteneri vor beneficia atât de instalarea acestui nou tip de terminal, cât şi de suport şi training pe parcursul întregului proces. Este un instrument care va contribui semnificativ la simplificarea plăţilor din magazinele partenere şi care va creşte apetitului consumatorilor pentru plăţi digitale”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România.

PayPoint România este principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăţilor pentru 85% din furnizorii de utilităţi şi servicii telecom din ţara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locaţii în care clienţii pot efectua plăţi, cum ar fi: facturi pentru utilităţi, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă şi mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet şi cablu sau servicii de securitate.