Oana Totora impreuna cu trei prieteni, a deschis la inceputul acestui an un magazin online de produse cosmetice organice. Investitia initiala a fost in jur de 25.000 euro, cea mai mare parte fiind alocata pentru platforma. MyOrganic.ro pune pe primul loc usurinta in utilizare si experienta de cumparare, scopul ei fiind sa ofere produse pentru sanatatea familiei, dar si alternative organice la produsele conventionale de ingrijire, frumusete si curatenie.

“Suntem patru prieteni fondatori, doua fete si doi baieti. Baietii isi doreau de ceva vreme un magazin online, dar nu stiau ce domeniu sa aleaga sau ce produse sa vanda. Deci noi am venit cu ideea si ei au venit cu know-how-ul tehnic. Am investit in jur de 25.000 euro, cel mai mult a fost pentru platforma, pentru ca nu am vrut o solutie gata facuta, ci sa o facem noi de la zero. Apoi am alocat bani pentru stocuri, promovare si administratii logistice”, a relatat Oana Totora, managing partner al MyOrganic.ro.

Citiți articolul integral pe wall-street.ro