Paralela 45 mizează în acest an şi pe destinaţii exotice, precum Tanzania, Zanzibar sau Kenya

Paralela 45Agenția de turism Paralela 45 a înregistrat afaceri de 43 milioane de euro în 2015 și intenționează să ajungă la 50 de milioane de euro anul acesta.

“Înregistrarea cifrei de afaceri de peste 43 de milioane de euro presupune pentru Paralela 45 o continuă dezvoltare. Dacă în anii trecuți, turiștii puteau să opteze pentru aproximativ 100 de circuite, în anul 2016 am crescut numărul acestora la peste 150 de circuite către destinații spectaculoase, dar mai puțin cunoscute de către români, precum Tanzania, Zanzibar, Kenya, Ghana-Togo-Benin, Uganda, Uzbekistan, Azerbaidjan și altele”, a declarat Alin Burcea, președinte Paralela 45.

Pe lângă charterele consacrate in Antalya sau insulele grecesti, anul acesta la Paralela 45 turiștii pot beneficia de singurul charter din România care zboară către Coasta Dalmată, precum și de alte chartere noi: Algarve, cu plecare din Bucuresti, Santorini cu plecarea din Cluj și sejur in Costa Brava cu plecarea din Iași.

În ultimii ani, Paralela 45 a investit 250.000 de euro în tehnologie, pentru perfecționarea vânzările online. “Caracteristica principală a produselor online ale agenției Paralela 45 este vânzarea de pachete prefabricate, chartere și circuite, lucru care nu se întâmplă azi pe piața agențiilor de turism”, susține Alin Burcea.

Paralela 45 intenționează să cumpere și să deschidă încă cinci agenții proprii, la care se adaugă și investiții în baza materială din stațiunea Mamaia – apartamente și garsoniere de vacanță.