Turoperatorul Paralela 45 a înregistrat un volum de vânzări de 50 milioane euro în 2017, în creștere cu 25% față de anul anterior, datorită cererii tot mai mari de circuite și sejururi în străinătate și în România, dar și deschiderii de noi puncte de lucru în București și în țară.
Cele mai mari creşteri s-au înregistrat anul trecut pentru circuite (+35%), turoperatorul având peste 120 de programe în ofertă, cu avionul şi autocarul, în Europa, Asia, Africa, America de Nord şi America de Sud. Cele mai vândute circuite au fost cele în Rusia, Portugalia, Israel şi Iordania, Italia, Spania şi Grecia. În cazul turismului individual, Paralela 45 a înregistrat o creştere de 23%, cele mai căutate destinaţii fiind România, Bulgaria, Grecia şi Turcia.
Vacanţele cu zboruri charter din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara au avut un plus de 18% în 2017, cursele săptămânale înregistrând un grad mediu de ocupare de 98%. Insulele din Grecia (45%), dar şi Spania (24%), Turcia (20%), Cipru (5%), urmate de Portugalia şi Croatia, au fost cele mai căutate destinaţii. Odată cu lansarea noului portal, toamna trecută, rezervările şi vânzările de vacanţe s-au realizat într-un procentaj semnificativ şi online.
Pentru 2018, compania estimează o creştere a vânzărilor cu 20% generată de noile destinaţii cu zboruri charter oferite, de destinaţiile consacrate, de noile circuite şi de creşterea cu 45% a turismului intern, impulsionat de voucherele de vacanţă.
În 2018, turoperatorul a adaugat în oferta sa chartere din Bucuresti spre insulele Samos şi Lesbos (Grecia), litoralul albanez, Alanya (Turcia), sejururi în Puglia (Italia) şi pachete pe zbor charter spre Antalya din Târgu Mureş. Toate acestea se adaugă destinaţiilor de vară oferite constant turiştilor, cum ar fi Grecia, Turcia, Spania, Portugalia, Italia, Croaţia, Cipru de Nord şi Sud. În plus, afacerile companiei vor creşte şi datorită viitoarelor invesţiţii în turismul de incoming şi în dezvoltarea turismului de business.
“Începutul lui 2018 are perspective deosebit de bune, este un an în care românii sunt şi mai deschişi să călătoarească în străinătate. În perioada de Early Booking au rezervat cu 50% mai multe vacanţe în Turcia faţă de anul trecut, cu 20% mai multe pentru Grecia. Creşterea pentru Bulgaria este de 15%, pentru Spania şi România de 10%. În perioada de Early Booking aleg ce hotel doresc şi beneficiază şi de reducerile oferite de partenerii noştri hotelieri”, a spus Alin Burcea, CEO Paralela 45.