otp-bankOTP Bank România a lansat facilitatea de asistenţă live în cadrul platformei OTPdirekt – Internet Banking, prin serviciul inovator de suport chat şi ghidare în timp real, fiind prima banca din România care oferă opţiunea de suport chat şi ghidare în timp real, au anunţat reprezentanţi ai băncii.

După logare, clienţii pot fi ghidaţi rapid pentru soluţionarea oricărei dificultăţi pe care ar putea să o întâmpine sau pentru utilizarea unei funcţii a platformei de internet banking, prin simplă partajare a ecranului lor cu un consultant OTP Bank.

Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghidează clienţii cu privire la paşii pe care aceştia ar trebui să îi efectueze pentru realizarea acţiunii dorite, în paralel cu asistenţă deja tradiţională prin suport chat.

Clienţii primesc astfel în timp real şi direct în aplicaţie suportul de care au nevoie, în acest fel putând folosi mai uşor şi mai rapid funcţiile complexe oferite de platforma de internet banking.

Pentru lansarea acestei noi facilităţi, OTP Bank România este nominalizată în cadrul competiţiei anuale “Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015”, ce premiază inovaţia în servicii financiare, prin identificarea celor mai competitive proiecte, susţinute de date şi cifre relevante.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de peste 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice. AGERPRES