Portalul OLX a relansat secţiunea „Locuri de muncă”, oferind pieţei de recrutare un instrument online care va include domenii şi specializări variate, precum IT-Telecomunicaţii, Marketing-PR-Media, Finanţe-Contabilitate, Resurse Umane sau Educaţie-Training. Mai mult, OLX lansează o sub-secţiune specială în care utilizatorii pot solicita joburi angajatorilor de pe platformă, în funcţie de specializarea lor.

„Restructurarea secţiunii Locuri de muncă de pe OLX a venit după mai multe discuţii purtate cu agenţii de recrutare şi unele dintre cele mai mari companii angajatoare din România”, explică Andrei Duşu, Head of Commercial & Development Naspers Classifieds România.

Odată cu actualizările aduse categoriei „Locuri de muncă”, OLX propune angajatorilor şi un serviciu premium prin care aceştia au acces la pachete personalizate pentru publicarea mai multor anunţuri cu posturile disponibile, transmite compania.

În funcţie de numărul anunţurilor încărcate, preţurile variază între 3,31 euro şi 3,71 euro pentru fiecare job listat, având o valabilitate de o lună. Serviciul premium oferă acces la consultanţă telefonică cu un specialist OLX, statistici detaliate de până la 90 de zile sau filtre de căutare a anunţurilor direct din cadrul contului.

Pentru utilizatorii privati, folosirea secţiunii „Locuri de muncă” de pe OLX rămâne gratuită, aceştia putând publica până la două anunţuri la fiecare 30 de zile.

Pe piaţa anunţurilor online din România, OLX are peste 3,5 milioane de oferte active. În prezent, categoria „Locuri de muncă” este accesată de mai mult de două milioane de utilizatori în fiecare lună şi intermediază peste un milion de interacţiuni între angajaţi şi angajatori. Media de anunţuri active din categoria „Locuri de Muncă” în ultimul semestru a fost de peste 60.000 lunar.