Ofensiva Flanco continuă: plănuiește să deschidă încă 30 de magazine în acest an

FlancoFlanco retail a inregistrat vanzari de 777 milioane de lei in 2015, cu 17% peste anul trecut şi cu 27 de milioane de lei peste nivelul bugetat şi media de crestere a pieţei care a fost de 13%. Flanco a investit 10,6 milioane de lei anul trecut în dezvoltarea companiei, investiţiile vizând deschiderea a 12 magazine noi, site-ul flanco.ro şi optimizarea platformei IT.

Compania a creat 200 de noi locuri de muncă. Vânzările online şi mobil au fost şi rămân priorităţile companiei în condiţiile în care în România există peste 11 milioane de utilizatori de internet dintre care 7 milioane sunt clienţi pentru vânzările online.

“2015 a fost un an bun pentru tot retail-ul românesc, creșterile fiind susținute puternic de mai mulți factori favorizatori. Dobânzile la credite au fost relativ mici, cursul de schimb nu a avut fluctuații mari, inflația a fost negativă. Toate acestea, susținute de reducerile de taxe, măririle de salarii, și, nu în ultimul rând, de prețul redus al petrolului, au condus la o revigorare a pieței și la revenirea optimismului și încrederii consumatorilor”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Potrivit oficialilor companiei, anul acesta se vor deschide 30 de magazine noi, dar compania va optimiza permanent reţeaua. Pentru 2016, Flanco mizează pe o creştere a vânzărilor cu 20%, pe o piaţă estimată să crească cu procente cuprinse între 12 şi 14 la sută. “Intenționăm, la fel ca până acum, să reinvestim în companie întreg profitul operațional obținut. Vizăm nu mai puțin de 30 de magazine noi în acest an, dar în același timp, ne uităm foarte atent la performanțele și potențialul fiecărui magazin din rețea, optimizând permanent. Vom continua investițiile în platformele IT, în site-ul www.flanco.ro, dar și în trainingul consilierilor noștri de vânzări”, conchide CEO-ul Flanco.

Totodată, oficialii companiei anunţă că vânzările online și cele de pe mobil au fost și rămân priorități pentru Flanco Retail, în condițiile în care, în România, există peste 11 milioane de utilizatori de internet, 7 milioane dintre aceștia fiind clienți pentru vânzările online.