Octavian Fanea, CEO KADRA: Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică

2020 a fost un an cu siguranță un an al provocărilor pentru mediul de business, și nu numai, dominat de imprevizibil și nesiguranță. În acest context, piața sistemelor de acces a fost provocată să se adapteze și să propună soluții adecvate vremurilor. Compania KADRA, Integrator de soluții automate inovative de acces, a semnat în pandemie un număr semnificativ de proiecte noi și a implementat numeroase soluții pentru siguranța cetățenilor: de la un model nou de termoscaner, un dispozitiv multifuncțional pentru controlul accesului și turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare, la panouri separatoare antivirus concepute să asigure distanțarea socială atât în birouri, cât și în spații deschise, la uși automate rotative sau soluții care asigură aerisirea automată a spațiilor în care se află concomitent mai mulți oameni.

Într-un context dificil, KADRA s-a dovedit un business stabil, pregătit pentru situații extreme, un jucător adaptabil, capabil să ofere soluții de ultimă generație și să folosească  experiența adunată în cei 27 de ani pentru a crea și pune la dispoziție soluții care să ne permită tuturor să trăim în mai mare siguranță. Toate acestea fac posibilă începerea anului 2021 în forță și cu optimism.

Ba mai mult, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, e de părere că există un potențial mai mare față de anul precedent în ceea ce privește valorificarea anumitor situații nou create. „Am avut parte de o revigorare în semestrul al doilea, care ne-a permis să semnăm contracte valoroase pe câteva proiecte foarte interesante pentru 2021. Astfel că intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică, ceea ce ne creează perspectiva unor investiții pentru a putea gestiona corect oportunitățile”, spune Octavian Fanea.

285 de proiecte noi semnate și demarate în 2020 de KADRA și cereri de soluții adaptate pandemiei

2020 a fost pentru KADRA un an cu multe provocări, dar și cu multe realizări. Nu mai puțin de 285 de proiecte au fost semnate și demarate pe parcursul acestui an. Întrebată ce înseamnă această cifră pentru business-ul KADRA, Andreea Strugaru, Managing Partner și director de marketing al companiei, răspunde: „Este un număr destul de mare de proiecte pentru un an atât de complicat. Am avut și proiecte pe care investitorii le-au amânat din cauza impredictibilității vremurilor sau a problemelor de finanțare, însă au fost destui care au preferat să finalizeze investițiile. În construcții, cheltuielile de conservare sunt mari, prin urmare chiar și în perioadele de lock-down s-a lucrat. Ritmul a fost foarte lent în primăvara anului trecut, iar asta s-a văzut în cifre, dar important este că nu s-au luat decizii de blocare totală a investițiilor. Pe de altă parte, s-a schimbat puțin tipologia cererilor. Au fost beneficiari care au avut de rezolvat nevoi cu totul noi, cum au fost de exemplu spitalele care au avut de separat fluxuri sau de restricționat accesul în anumite zone și care au solicitat instalarea de uși automate, sau spații de producție care pentru protecția propriilor angajați au dorit să înlocuiască ușile manuale cu unele automate pentru minimizarea riscului de infecție prin atingerea mânerelor.

 

223 de sisteme de acces KADRA implementate în unități din domeniul medical

Zeci de unități din domeniul medical un înțeles importanța investirii în soluții de acces automate care să ducă la creșterea siguranței pacienților și a personalului medical, iar printre acestea s-au numărat spitale și clinici din Brașov, București, Arad, Sibiu, Oradea, Mureș, Craiova, Mioveni, Medgidia, Baia Mare, Suceava și Vișeul de Sus în care au fost implementate în 2020 soluții KADRA, precum uși Tormed batante, culisante, operatori de uși batante etc. Alte instituții din domeniul sanitar care au implementat pe timpul stării de urgență soluțiile de acces de la KADRA au fost Spitalul Filantropia și Institutul Național de Recuperare, Medicină Fizică și Balneoclimatologie, care au instalat uși automate Record, o soluție sigură pentru delimitarea corectă a fluxurilor din spitale.

Pentru pregătirea secției COVID a Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta au fost implementate uși semiermetice și etanșe ermetic de la KADRA, care îndeplinesc întru totul nevoile spitalului de igienă, siguranță, sigilare a spațiilor cu risc de contagiune și diminuarea riscului de contaminare intraspitalicească. Pe lângă așa numitele „uși curate”, la Institutul Marius Nasta a fost furnizat și sistemul de control acces, care permite delimitarea unor fluxuri clare în spital, separând secția COVID de restul secțiilor din clădire.

 

Planuri pentru 2021

Anul 2020 a fost și anul care în care a contat foarte mult echipa și eforturile acesteia de a se adapta unor reguli și situații noi, de a inova și a găsi în permanență soluții. Tocmai de aceea, una dintre prioritățile KADRA din acest an este investiția în echipă: „Aducem colegi noi, doritori de performanță, inovație și lucru bine făcut. În acest moment avem 8 poziții în recrutare pe vânzări, tehnic și logistică”, spune Octavian Fanea, CEO-ul companiei.

Tot la capitolul planuri pentru 2021 se încadrează și continuarea procesului „de digitalizare prin investiții mari în această zonă și mărirea capacității de producție/asamblare de la sediul central din Cluj-Napoca. Și încă câteva surpize în zona de Smart Mobility pentru a dezvolta portofoliul nostru dedicat conceptului de orașe inteligente: plata cu cardul pe parcările On-street și Off-street, soluții de acces cu camere LPR, soluții de securitate maximă pentru limitare a accesului auto, parcări inteligente etc.”, completează CEO-ul companiei.