Oana Bădescu, Knauf Insulation: Vrem să provocăm modurile convenționale de gândire

”Misiunea noastră este de a provoca modurile convenționale de gândire, de a crea soluții inovatoare de izolare, care să  influențeze stilul de viață și care să construiască un  viitor mai bun, având grijă de oamenii care realizează și folosesc aceste soluții, precum și de lumea de care depindem cu toții.” Aceasta este prezentarea pe care Oana Bădescu, Marketing Manager, Knauf Insulation, o face companiei pe care o reprezintă, în debutul interviului acordat platformei MarketingManager.ro. Knauf Insulation se numără printre cei mai mari producători din lume de soluții pentru izolație.

”Pentru că suntem o companie bazată pe principiul unei familii, care pune în prim-plan nevoile membrilor familiei, angajați și clienți în acest caz, nu am făcut excepție nici în această perioadă. Ne-am adaptat rapid și ne-am dat seama că această perioadă este despre a avea  grijă de ceea ce este cu adevărat important pentru noi toți, familiile noastre, afacerile noastre și oportunitățile pe care le creăm împreună. A fost nevoie să luăm decizii rapide și ne-am dat seama că cele mai bune decizii le putem lua doar împreună cu partenerii noștri, oferindu-le suportul de care au nevoie, atât lor, cât și clienților lor”, a arătat Bădescu.

 

Citiți interviul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro