O platformă românească de marketing conversaţional atrage 300.000 de euro de la fondul de capital GapMinder

Platforma românească de marketing conversaţional, Cartloop, a atras o investiţie de 300.000 de euro din partea fondului GapMinder VC, la numai o jumătate de an de la lansare. Investiţia de 300.000 euro provenită de la GapMinder VC este completată de o contribuţie de tip „angel investment” din partea lui Cristian Tamaş, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluţiei, fondatorii vizând atragerea de clienţi noi şi extinderea pe plan global.

Cartloop este o platformă de marketing conversaţional care ajută comercianţii online să îi convingă pe clienţi să cumpere produsele din „coş” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Platforma a dezvoltat o tehnologie care automatizează şi personalizează procesul prin care clienţii primesc răspuns la întrebări precum: „Produsul are garanţie?”; „Cum funcţionează produsul?”; „Pot să-l returnez dacă nu mi se potriveşte sau nu îmi place?”.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro