O afacere destinată antreprenorilor

Cu patru ani în urmă, Sotiris Chatzidakis aducea în România modelul unei organizații care la nivel internațional reunește câțiva dintre miliardarii planetei. După ce a condus companii importante din domeniul financiar sau IT, grecul a decis la un moment dat că e timpul pentru o nouă perspectivă. I s-a ivit oportunitatea de a lua parte la construirea CEO Clubs în Grecia, unde a fost general manager mai bine de doi ani. Apoi, dorința de a extinde acest model de organizație l-a făcut să pornească în căutarea unor noi teritorii. Așa că, în 2011, lansa CEO Clubs în România și Bulgaria.

Pe piața din Bulgaria planurile lui au eșuat în scurtă vreme. Sotiris Chatzidakis spune acum că eșecul a fost cauzat, în special, de faptul că a acordat mai multă atenție pieței românești. „Am constatat că aici există o oportunitate mai mare”, afirmă el. Iar timpul i-a demonstrat că are dreptate. Dacă la lansarea CEO Clubs România organizația număra 20 de membri, azi este foarte aproape de numărul maxim pe care îl poate atinge. „Există acel concept de «Dunbar’s number», acel număr de persoane cu care un om poate să mențină relații sociale stabile, iar acesta este 150. De altfel, este o decizie pe care am luat-o împreună cu ceilalţi membri, de a limita numărul de membri. Fiindcă suntem o organizaţie nonprofit, noi nu căutăm să ne majorăm venitul prin creşterea numărului de participanţi”, explică Chatzidakis.

Citiți articolul integral pe forbes.ro