Toyota anunţă în România noul Land Cruiser, disponibil cu un motor de 2.8 litri D-4D de 177 CP și cu preţuri pornind de la 40.000 de euro, fără TVA.

Noul Land Cruiser îşi duce reputaţia mai departe prezentând o stilizare exterioară mai modernă şi mai robustă. Fiecare linie serveşte unui scop precis: capota a fost remodelată în vederea creşterii vizibilităţii înspre sol în partea centrală; soluţia constructivă unică, cu caroserie montată pe şasiu, asigură rezistenţa durabilă la deformare; farurile şi orificiile grilelor au fost ridicate pentru maximizarea protecţiei şi a capacităţii de traversare a vadurilor; iar noile jante bi-tone gri-închis şi cu jante de 19”, cu 6 spiţe duble creează un profil mai dinamic al maşinii. Zona posterioară prezintă noi blocuri optice cu lampă de stop cu iluminare LED.

Remorcaţi echipamente, evitaţi gropi, pe ploaie, zăpada şi gheaţa – niciun alt SUV nu poate oferi combinaţia unică dintre performanţele off-road si on-road ale noului Land Cruiser. Modelul este echipat cu un sistem de selecţie a modului de conducere, cu sistem de suspensie cinetic modulat electronic (KDSS) ce optimizează efectul barelor stabilizatoare de pe ambele punţi pentru obţinerea unor performanţe rutiere superioare.

Sistemul de monitorizare multi-teren (MTM) dispune acum de o cameră video plasată sub vehicul şi de monitorizare video panoramică precum şi de selectorul multi-teren (MTS) cu funcţie crawl control.

Confortul la bord a fost îmbunătăţit prin adoptarea unui sistem de ventilaţie a scaunelor faţă, a unui parbriz cu încălzire electrică, a duzelor de spălare încălzite electric şi a oglinzilor retrovizoare exterioare cu pliere prin basculare. Ceasurile de bord au fost redesenate, ca şi consola centrală care adăposteşte ecranul cu diagonală de 8″ al sistemului multimedia Toyota Touch 2 with Go, iar comutatoarele au fost plasate în grupaje funcţionale, separate în zone distincte. Comenzile sistemelor de asistenţă, de conducere şi de confort pot fi acţionate facil indiferent de condiţiile de drum.

Noul Land Cruiser este propulsat de un motor turbodiesel D-4D de 2.8 litri, ce poate fi echipat cu transmisie manuală sau automată. Motorul D-4D de 2.8 litri dispune de injecţie la înaltă presiune în rampă comună, comandată electronic, cu un control superior al presiunii de injecţie. Disponibil şi în varianta cu transmisie automată, motorul D-4D de 2.8 litri poate fi echipat cu o transmisie cu 6 trepte, inteligentă, controlată electronic (6 Super ECT) ce beneficiază de asistenţa mai multor sisteme de control, în vederea îmbunătăţirii atât a performanţelor de consum, cât şi a celor dinamice ale maşinii.