Noua Toyota Prius va fi prezentată premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt 2015

toyota-prius-14mToyota va prezenta la Frankfurt, în premieră mondială, noua generaţie Prius. Introducerea celei de-a patra generaţii Prius marchează încă un avans în istoria şi realizările tehnologiei hibride Toyota.

Noul model a fost construit pe punctele forte şi realizările predecesorilor săi, având ca ţel să stabilească noi standarde în economia de carburant, emisii şi eficienţă. Fiecare Prius succesiv a venit cu îmbunătăţiri în aceste domenii, dar noul model are scopul de a face cel mai mare salt în domeniul performanţei.

Această realizare este doar unul dintre aspectele unui produs care a evoluat pentru a dobândi noi capabilităţi şi o mai mare atracţie pentru şofer. Propulsat de o nouă generaţie a sistemului hibrid Toyota, noul Prius marchează un avans semnificativ în economia de carburant pe autostradă şi oferă o experienţă mult mai plină de satisfacţii în condus. Acceleraţia este mai lină şi mai promptă, iar la viteze mari motorul este mai liniştit şi mai bine aliniat cu turaţia.

Capacităţile dinamice ale noului Toyota Prius au la bază platforma modulară TNGA (Toyota New Global Arhitecture). Noul Prius are un centru de greutate mai scăzut ce îmbunătăţeşte manevrabilitatea şi stabilitatea la viteze mari. De asemenea a oferit proiectanţilor o mână liberă în designul exterior, ce a făcut ca noul Prius sa aibă un profil mai atletic. TNGA defineşte de asemenea o libertate mai mare a interiorului, ce este excelent dotat. Spaţiul de încărcare este de asemenea îmbunătăţit graţie utilizării unui set de baterii mai mic şi mai dens precum şi a noului sistem de suspensii spate.

Prius rămâne ambasadorul tehnologic al Toyota, un exemplu pentru noi şi relevante tehnologii ce ridică nivelul de securitate, performanţe şi confort. Siguranţa rămâne o prioritate pentru Toyota, iar cu ajutorul TNGA şasiul este optimizat pentru performanţe excelente la impact. Scopul pachetului Toyota Safety Sense este extins la noul Prius cu adiţionalele sisteme Adaptive Cruise Control şi funcţia de detectare a pietonilor pentru sistemul Pre-Collision.

Sistemul hibrid a trecut printr-o revizuire amplă pentru îmbunătăţirea eficienţei, reducerea greutăţii şi creşterea performanţelor. Modificările detaliate de proiectare ale motorului au dus la o creştere de peste 40% a eficienţei termice – cele mai mari performanţe din lume pentru un motor pe benzină. Alte componente ale sistemului hibrid au fost făcute mai compacte şi repoziţionate într-un mod optim, contribuind la micşorarea centrului de greutate al vehiculului. Noile baterii nichel-metal sunt mai compacte în timp ce durabiltiatea şi performanţele de încărcareau fost semnificativ îmbunătăţite.