Noua tabletă iPad Pro va putea fi comandată din 11 noiembrie

ipad_proGrupul american Apple a anunțat că noua sa tabletă iPad Pro, prezentată drept cea mai mare și mai puternică tabletă informatică, va fi pusă în vânzare în cursul acestei săptămâni în peste 40 de țări, incluzând SUA, Marea Britanie, Japonia și China.

iPad Pro va fi disponibilă online începând de miercuri iar în magazine va ajunge în magazine la finalul săptămânii. Noua tabletă este dotată cu un ecran de 12,9 inchi, față de unul cu o diagonală de 9,7 inchi pentru modelul clasic, și beneficiază, opțional, de stylus și tastatura atașabilă.

iPad Pro a fost dezvăluit de Apple în data de 9 septembrie. Tableta va fi pusă în vânzare la un preț de pornire de 799 de dolari pentru modelul cu o memorie de 32 de GB și poate ajunge până la un preț de 1.079 dolari pentru modelul cu o memorie de 128 de GB, în timp ce stylus va putea fi achiziționat pentru 99 de dolari iar tastatura pentru 169 de dolari. Vor fi oferite trei versiuni de culori: argintiu, auriu și gri sideral.

“Primele reacții la iPad Pro din partea dezvoltatorilor de aplicații și a clienților noștri au fost incredibile și suntem încântați ca noua tabletă să ajungă în mâinile clienții noștri din întreaga lume în cursul acestei săptămâni”, a declarat vice-președintele Apple, Philip Schiller.

Cu toate acestea, noua tabletă de la Apple, firma care a inventat practic acest segment de piață odată cu lansarea iPad în 2010, vine într-un moment în care tendința de scădere a vânzărilor de tablete a continuat și continuat în trimestrul al treilea. Potrivit firmei de cercetare de piață IDC, un număr de 48,7 milioane de tablete au fost livrate la nivel mondial în trimestrul al treilea al acestui an, cu 12,6% mai puțin decât în perioada similară a anului trecut. De asemenea, IDC estimează că la finele lui 2014 numărul tabletelor instalate la nivel mondial era de 581,9 milioane, iar pe piețele mature din America de Nord, Europa Occidentală și Asia Pacific există peste 100 de milioane de tablete active în fiecare regiune, ceea ce înseamnă că oportunitățile de creștere sunt din ce în ce mai limitate. AGERPRES