Platforma de marketing 2Performant vine în ajutorul creatorilor de conținut cu o nouă funcționalitate a platformei legată de zona de influencer marketing, care facilitează atât colaborarea directă cu unele branduri sau agenții, cât și digitalizarea completă a tuturor proceselor legate de contracte și plăți.

Noul serviciu de influencer marketing de la 2Performant face o punte foarte utilă între toți creatorii de conținut (publisheri, bloggeri, vloggeri, instagrameri, pagini de Facebook etc) și brandurile care doresc să-și promoveze prin intermediul acestora produsele sau serviciile.

„Platforma funcționează acum ca un marketplace, unde cererile brand-urilor și agențiilor se întâlnesc direct cu ofertele creatorilor de conținut, iar contractele se încheie prin câteva secunde”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Platforma ajută, astfel, la vizibilitate: brandurile văd cine este înregistrat pe platformă, conform propriilor criterii și cine s-ar potrivi mai bine pentru promovarea produselor/serviciilor lor, creatorii de conținut devenind, astfel, mai vizibili, cum și aceștia pot vedea ce branduri au postat campanii și care dintre acestea li s-ar potrivi.

Brandurile pot posta direct pe platformă anumite campanii sau o pot face prin intermediul unor agenții de digital, cum, de altfel, aceste agenții pot, de asemenea, propune unor branduri derularea unor campanii prin intermediul unor influenceri/ creatori de conținut proprii.

De asemenea, noul serviciu de influencer marketing de la 2Performant ușurează administrarea bugetelor companiilor (brandurilor) care solicită promovarea unor produse sau servicii și facilitează raportările către acestea. E un tool ce poate măsura în fiecare moment rezultatele doar prin câteva click-uri.

După setarea și derularea campaniilor de promovare, 2Performant distribuie bugetul către fiecare influencer, cu reținerea și plata taxelor aferente fiecărei forme de colaborare cu persoane fizice sau juridice. Compania a investit, din fonduri proprii, aproape 250.000 de euro în dezvoltarea noului serviciu de influencer marketing: 65.000 de euro pentru adaptarea platformei noilor modele de colaborare în acest business, 135.000 de euro pentru dezvoltarea efectivă a noii secțiuni și 50.000 de euro în bugetul inițial de marketing.