Mom o’clock lansează primul marketplace cu produse și servicii dedicate mamei și copilului

Mom o’clock anunță lansarea primului marketplace local creat de mame pentru mame, momoclock.ro. Marketplace-ul include în momentul de față peste 100 de branduri și aproximativ 10.000 de produse listate, organizate în categorii precum: îmbrăcăminte și încălțăminte, jocuri și jucării, transport bebe, camera copilului, creșă, grădiniță, școală, cursuri și ateliere, proaspete/viitoare mămici, și altele.

 Mom o’clock marketplace va oferi atât produse, cât și servicii destinate mămicilor, acoperind o arie largă de necesități, din perioada de sarcină și până când copilul lor merge la școală.

Proiectul contribuie la consolidarea misiunii Mom o’clock – aceea de a ușura experiența maternității – oferind mamelor o platformă care înțelege nevoile lor și aduce împreună furnizori atent selecționați: pe lângă branduri de renume, oferta de pe www.momoclock.ro include și producători locali sau creatori de produse custom-made, originale și de calitate, pe care, altfel, mamele ar trebui să le caute separat pe pagini dedicate ale acestor producători sau offline la evenimente de tipul târgurilor. În plus, platforma va conține și zona de cursuri pre/post natale, traininguri, educație parentală, activități și ateliere, toate organizate într-un mod intuitiv și ușor de urmărit.

Câteva dintre brandurile/business-urile locale care vor fi prezente în platformă sunt: BebeBijoux, BebeOrganic, Bambu, Bibi Shoes, Cutia Jucariilor, Dandelion, Isara, Livada cu jucarii, Mokofun, Manouk, Tantino, Woolver, Active Center, All about parenting, Asociația Samas, Ateliere Online, Centrul 9 luni, alături de branduri internaționale de renume precum Britax, Bibs, Chicco, Cybex, Djeco, Egmont, Fehn, Greentom, Legler, Petit Collage, Spectra.

“Pentru că și noi suntem mame, știm cât de important este timpul în viața unui părinte la început de drum. Ne-am propus să aducem împreună furnizori de produse și servicii utile și îndrăgite de mămici, pe care acestea să le aibă la îndemăna într-un singur loc, fie că vor să se pregătească de Sărbători sau doar să înnoiască recuzita celui mic. Ne-am orientat către parteneri care folosesc materiale baby friendly, oferă produse deosebite, unele în serii limitate, așadar încercăm să ne diferențiem și prin portofoliu de alte magazine online existente. Ne place să spunem că ne alegem furnizorii cu grija cu care mamele își cresc copiii”, spune Andra Sima-Pencea – co-fondator Mom o’clock.

Oana Boia și Andra Sima, cele 2 mămici-antreprenor din spatele brandului, au deschis anul trecut prima cafenea baby-friendly din București, din dorința de a redefini experiența maternității, pornind de la nevoia de socializare a mamei în primii ani de viață ai copilului, de a o face mai activă, mai diversă și de a ușura în general această perioadă pentru mămici. Anul acesta misiunea Mom o’clock merge mai departe prin crearea unei platforme de tip marketplace pentru segmentul mama & bebe.

Obiectivul este ca într-un an să ajungă la 2000 de comenzi pe lună și să plaseze marketplace-ul momomclock.ro în topul opțiunilor din mintea mamelor când vine vorba de cumpărături pentru copiii lor sau chiar și pentru ele. Acest lucru se poate realiza printr-un plan de promovare bine pus la punct, investiție continuă în dezvoltarea platformei, listare de noutăți relevante pentru publicul targetat și multă grijă pentru serviciile pe care le vor oferi atât în relația cu clienții finali, cât și în cea cu vendorii din platformă.