Provocările întâmpinate în cei doi ani de pandemie de catre compania Macromex în relația cu angajații nu au fost deloc puține. Prima din ele a fost schimbarea modului de muncă, existând departamente care s-au putut muta în sistem remote instantaneu – Marketing, IT, Financiar&Contabilitate, toată infrastuctura de suport a departamentelor Sales, Supply, Legal și HR – în timp ce departamentele operaționale – echipele de field din vânzări și din departementul Logistică – depozitare și distribuție au continuat munca in site sau pe teren.

“Starea de sănătate a angajaților și cea de sănătate financiară a businessului a fost o altă provocare și compania a luat toate măsurile de siguranță încă de la început. S-a schimbat locul muncii, cum spuneam pentru mai bine de jumătate din companie, în cele două platforme logistice s-au luat măsuri de siguranță, aducând inițial medici în locații, apoi s-au montat scanere performante pentru verificarea temperaturii, s-au marcat zonele comune, circuite de intrare și ieșire din fiecare spațiu, s-au calibrat spațiile și s-au marcat cu afișe care să reglementeze numărul maxim de colegi pentru fiecare zonă. De asemenea, s-au achiziționat măști, mănuși, substanțe dezinfectante, s-au înscris pe platforma de vaccinare colegii care au dorit să se vaccineze”, arată Mirela Stere, Senior HR Director Macromex.

 

Citiți interviul integral pe platforma Comunității de Resurse Umane, GlobalHRManager.ro