Compania eMAG a anunțat că-și întărește echipa de management regional și îl numește pe Mircea Tomescu în poziția de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria.
Din această funcție, Mircea Tomescu, va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări. Misiunea lui este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România cu succes, în noua etapă a evoluției sale.

Mircea Tomescu are o experiență de peste 25 de ani în comunicare strategică și de management. În numai patru luni de când a venit în companie, Tomescu și-a pus deja amprenta asupra unor inițiative strategice pe care firma le desfășoară, precum cea mai recentă ediție de Black Friday în România, desfășurată în luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult față de ediția precedentă. Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor și produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.

„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulți ani pentru agilitatea și capacitatea de inovație pe care a adus-o în spațiul retailului din regiunea Europei Centrale și de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern. Am găsit o organizație care se mișcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte și o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluții care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori și principii comune, așa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună”, a spus Mircea Tomescu.

Înainte de a se alătura eMAG, Tomescu a avut o contribuție transformatoare în evoluția unor branduri de top locale și internaționale din industrii diverse, de la retail tradițional, petrol sau FMCG, la tehnologie și sectorul bancar. În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România.