Începând cu luna octombrie, Divizia Bayer Consumer Health are un nou lider, pe Mike Seidel, care a preluat acest post de la Emilio Bellantoni, urmând a superviza operaţiunile desfăşurate în România, Bulgaria şi Moldova.

Mike Seidel are o vastă experienţă internaţională în ceea ce priveşte construirea brandurilor OTC şi crearea strategiilor pentru diferite mărci şi categorii de produse Bayer. Parcursul său profesional alături de companie a început în anul 2000, în calitate de Product Manager Dermatologicals pentru Divizia Bayer Consumer Health din Barcelona, el rămânând în Spania până în anul 2003, când a fost promovat în funcţia de Sr. Brand Manager în Köln, Germania. După câţiva ani petrecuţi în Statele Unite în diverse roluri de marketing pentru produsele cheie din portofoliul Bayer, el a revenit în Germania în 2012, ca Director de Marketing pentru Categoria Gastro-Intestinală, atribuţii pe care le-a exercitat de la sediul central al companiei, din Leverkusen.

În aprilie 2015, Mike Seidel a acceptat o nouă oportunitate profesională în cadrul Bayer Consumer Health, Elveţia, devenind Global Brand Director pentru Iberogast.

„Avem o echipă definită de pasiune şi profesionalism, alături de care mă bucur să pot colabora pentru a găsi noi soluţii de auto-îngrijire care să îmbunătăţească viaţa consumatorilor, susţinând în acelaşi timp dezvoltarea în cadrul uneia dintre cele mai dinamice pieţe europene în segmentul auto-medicaţiei”, a declarat Mike Seidel.

Mike Seidel are o diplomă de licenţă în Marketing şi Control de la Fachhochschule fuer Oekonomie und Management din Essen, Germania. De asemenea, deţine un MBA în Marketing Strategic şi Management de Afaceri de la Universitatea Bradford Management Center, Marea Britanie.

Bayer este o companie globală cu principale competenţe în domeniul Ştiinţelor Vieţii – medicină şi agricultură. Produsele şi serviciile sale sunt concepute în beneficiul oamenilor, pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii acestora.

În anul fiscal 2016, Grupul avea aproximativ 115.200 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 46,8 miliarde euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde euro, iar cele cu proiectele de cercetare şi dezvoltare la 4,7 miliarde euro.

Aceste cifre nu vizează operaţiunile din domeniul polimerilor de înaltă-tehnologie, care a fost cotată la bursă drept companie independentă sub numele de Covestro, pe 6 octombrie 2015. AGERPRES