Măsurile impuse de declanșarea crizei medicale provocată de COVID-19 vor împinge companiile în direcția digitalizării. Numărul în creștere al angajaților care își desfășoară munca de acasă, care a generat intensificarea traficului în rețelele de telecomunicații fixe și mobile și a cererii de conectivitate, va aduce însă și cerere pe zona de securitate cibernetică. Iar operatorii telecom sunt pregătiți, a anunțat, la Profit TV, Mihnea Rădulescu, business director Vodafone România, fost director general al UPC România. „În această perioadă s-a manifestat nevoia de digitalizare. Când vorbim de digitalizare, putem să întelegem de la simple conexiuni până la servicii complexe. Avem solicitări în creștere pe zona de digitalizare. În perioada pandemiei, toate restaurantele au fost închise. Există restaurante care au vândut mai mult decât înainte de pandemie pentru că, pe lângă reputație, aveau digitalizate comenzile și livrările. Practic, au avut mai multe comenzi decât înainte de pandemie. Nu putem generaliza, dar sunt exemple care arată că se poate depăși cu succes o astfel de perioadă, mai puțin favorabilă afacerilor”, a spus Mihnea Rădulescu.