Mihaela Mureșan este Marketing Strategist & Brand Architect, trainer, mentor, Business Consultant și Owner Brand Essence. Cu o energie debordandă și o vastă experință în marketing, Mihaela Mureșan ne-a povestit, în cadrul unui interviu MarketingManager, despre parcursul BrandEssence în ultima perioadă și ne-a oferit perspectiva ei vis-à-vis domeniului.

Mihaela activează în domeniu de peste 21 de ani și a colaborat cu firme și companii de renume naționale și internaționale. Parcursul ei poate fi urmărit și pe blogul https://brandessence.ro/despre-mihaela-muresan/ unde povestește cum a ajuns să lucreze prima dată cu IKEA, cel mai drag job al ei, dar și despre ce a îndemnat-o să treacă la nivelul următor și să lanseze propria agenție.

Discutând despre evoluția marketingului de-a lungului timpului, Mihaela ne menționează diferențele dintre generații și despre modul în care aceste diferențe au influențat mediul de business și piața: “Acum 10-15 ani cererea pentru joburi era mult mai mare, presiunea pe oameni și pe joburi era mai mare. În prezent există foarte multe privilegii legate de echilibrul dintre job și viața personală.

Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Marketing, MarketingManager.ro